מאמן ה-NBA פוטר למרות ניצחון בסדרת הפלייאוף, ויש כבר מועמדים להחליפו

על אף שצלחו את הסיבוב הראשון במזרח לראשונה מאז ימי לברון ג'יימס, בקליבלנד החליטו להיפרד מג'יי בי ביקרסטאף • שניים שאימנו בעבר בליגה עשויים לרשת אותו, והאם זהו רק הצעד הראשון בדרך למתיחת פנים משמעותית?

לוקה וקיירי חוגגים העפלה לגמר עם דאלאס / קרדיט: דאלאס מאבריקס

קליבלנד קאבלירס ניצחה בפלייאוף הנוכחי סדרה, וזו היתה הפעם הראשונה שהיא עושה זאת ללא לברון ג'יימס מאז המילניום הקודם. עם זאת, זה לא הספיק לג'יי בי ביקרסטאף כדי לשמור על משרתו, והיום (חמישי) נודע כי הקבוצה מאוהיו החליטה לפטר את מאמנה.

ביקרסטאף אמנם מאמן את הקאבס כבר מ-2020, אך הקפיצה הגדולה הגיעה בשנתיים האחרונות עם הגעתו של דונובן מיטשל. אשתקד ההופעה הראשונה שלהם בפלייאוף מאז עזיבת לברון הסתיים במפח נפש מול הניקס בסיבוב הראשון. השנה הם גברו 3:4 על אורלנדו בסיבוב הראשון, והודחו בחצי גמר המזרח עם 4:1 לבוסטון.

עם פרסום הההודעה על סיום דרכו של ביקרסטאף, בארצות הברית דיווחו על שני מועמדים לרשת אותו על הקווים. המועמד הראשון הוא קני אטקינסון, עוזר מאמן גולדן סטייט כיום ומאמן ברוקלין לשעבר. המועמד השני הוא ג'יימס בורגו, מאמן שארלוט לשעבר ועוזר מאמן מנוסה בליגה.

באופן כללי, ייתכן כי זהו הצעד הראשון מתוך מתיחת פנים שקליבלנד עשויה לעבור הקיץ. כוכב הקבוצה דונובן מיטשל נכנס לשנת חוזה ועדיין לא ידוע אם בכוונתו להישאר לטווח הארוך. אם לא ירצה, הקאבלירס יצטרכו להחליט עם להעביר אותו בטרייד כבר הקיץ או שמא להסתכן בלאבד אותו ללא תמורה בעוד שנה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ג'יי בי ביקרסטאף עם דונובן מיטשל. שינויים בקליבלנד, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר