חשוד בדריסה: התביעה שסיבכה את כוכב ה-NBA

שחקן שארלוט הורנטס, לאמלו בול, ידוע בחיבתו לרכבים מפוארים וגם בכישורי נהיגה מפוקפקים • כעת הוא מואשם כי בזמן שחמק מבקשת חתימה של מעריץ בן 11, הוא גם פגע בו ברכבו ושבר את רגלו

לוקה וקיירי חוגגים העפלה לגמר עם דאלאס

הנהלת ה-NBA סוערת לאחר ההסתבכות הגדולה של כוכב שארלוט הורנטס לאמלו בול. הרכז בן ה-22, שידוע כשחקן מרהיב, הפך ביממה האחרונה לכוכב הרשתות החברתיות בצורה שלילית, כשהוא מוצג כנהג פרוע ומסוכן. הסיבה לכך היא כמובן כישורי הנהיגה המפוקפקים שלו, שהובילו לתביעה שהוגשה נגדו על ידי משפחת ג'וזף משארלוט.

לפי טענת המשפחה, שכאמור כבר פנתה לבית המשפט, בן המשפחה בן ה-11, אנג'ל ג'וזף, חיכה מחוץ לאימון הקבוצה לשיירת מכוניות השחקנים בתקווה לאסוף חתימות. הוא התקרב לאחד מרכבי הפאר שבו נהג לאמלו בול וביקש שיחתום לו, אבל השחקן בחר להתעלם, ניסה להתחמק ממנו ולבסוף דרס אותו וגרם לו לשבר ברגל.

אנג'ל יוסף המגובס. טראומה,

 

עוד נטען כי בול המשיך הלאה בדרכו כאילו לא ארע דבר. "לאמלו לא נענה לבקשת הבן שלי. הוא רק האיץ ועלה לו על הרגל שנשברה", סיפרה אמו של אנג'ל, טמאריה מקריי, שאף פרסמה ברשתות תמונות של בנה בבית החולים, כשהוא שעון על קביים עם רגלו המגובסת.

עדיין לא ברור איך ב-NBA ובשארלוט הורנטס יגיבו לסיפור, שמעבר לפגיעה התדמיתיתב ליגה ובקבוצה, עשוי להתפתח לסיפור פלילי. באותם סרטונים שמתעדים את נהיגתו הלא זהירה בלשון המעטה של לאמלו בול, הוא נראה "חותך" מכוניות אחרות, משתלב בצורה מסוכנת בכביש ביציאה ממתחם האימונים של הקבוצה וחוצה צומת למרות אור אדום ברמזור.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר