ג'יילן ברונסון נפצע והרצף נעצר, אך הוא בכל זאת סיפק לילה הירואי

אחרי שירד לחדר ההלבשה עם פציעה, הכוכב התפוצץ במחצית השנייה והוביל את הניקס ל-0:2 בסדרה על אינדיאנה • פציעה לשחקן נוסף של ניו יורק, והיו גם קללות לאגדת NBA

קיירי אירווינג מדבר על החיבור עם אוהדי דאלאס מאבריקס

נדמה ששום דבר לא יכול לעצור את ג'יילן ברונסון בימים אלה, גם לא פציעה. הכוכב של ניקס סיפק עוד לילה לפנתיאון בפלייאוף המופלא שלו, ובניו יורק חוגגים כעת 0:2 על אינדיאנה בחצי גמר המזרח עם ניצחון 121:130.

ברונסון הגיע למשחק עם רצף מדהים של ארבעה משחקים עם 40 נקודות ומעלה. במחצית הראשונה הוא נפצע וירד לחדר ההלבשה, מה שדי מנע ממנו להאריך את הרצף, אך הוא בכל זאת מצא דרך לסחוט שאגות "MVP" מהקהל במדיסון סקוור גארדן. הוא חזר במחצית השנייה, קלע אחרי ההפסקה 24 מתוך 29 הנקודות שלו, וקירב את הניקס לגמר מזרח ראשון מאז 2000.

הרכז הוא אמנם הפנים של הקבוצה, אך לצידו יש חבורה קשוחה ומרשימה. חבריו או ג'י אנונובי שבר שיא קריירה בפלייאוף עם 28 נקודות, אך נפצע ברבע האחרון והצטרף לרשימת הפצועים הבלתי נגמרת של הניקס בפלייאוף הנוכחי. דונטה דיווינצ'נזו שוב התעלה התקפית 28 נקודות וג'וש הארט גם הפעם התקרב לטריפל דאבל (19 נקודות, 15 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) מבלי שקיבל שנייה אחת של מנוחה.

ואיך אפשר בלי קצת טראש טוק? הניקס והפייסרס נשארו לשש סדרות פלייאוף בשנות ה-90 כשאת אינדיאנה מוביל רג'י מילר. הלילה מילר הגיע לגארדן כפרשן, ולקראת הסיום הקהל שר "פ*ק יו רג'י".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר