החגיגה האנטישמית: בטורקיה מאושרים אחרי הדחת מכבי תל אביב מהיורוליג

במולדתו של ארגין עתמאן לא התאפקו אחרי שקבוצתו פנאתינייקוס הדיחה את "הקבוצה הישראלית" • ברמיזה מכוערת צהלו: "הוא ניצח את אחד מכוחות הלובינג הגדולים בעולם" • עתמאן עצמו הבטיח: "עכשיו נניף את האגרופים שלנו על כל אירופה"

ווייד בולדווין נכנס לאואקה ומתקבל בשריקות בוז

מאמנה של פנאתינייקוס, ארגין עתמאן, עמד במרכז הניצחון שלה על מכבי תל אביב בסדרת פלייאוף היורוליג. זה התחיל עם הטענות שלו לשיפוט והאשמות שהפנה כלפי אלופת ישראל בנושא, המשיך עם הצטרפות של פוליטיקאים טורקיים למתקפה על "הישראלים האגרסיביים" ונחתם כאמור עם העפלה לפיינל פור והצהרות מיליטנטיות מצידו.

"ברכות למכבי תל אביב, היא לא ויתרה עד הסוף", ניסה המאמן הטורקי לשמור על דיפלומטיה, אבל מהר מאוד עבר לקו אחר לגמרי. "הנפנו את האגרופים שלנו אחרי הניצחון על יריבה גדולה, וכעת נניף את אגרופינו על כל אירופה", צוטט עתמאן ב"פנאטיק" הטורקי, באמירה שמתאימה יותר למפקד צבא עם חלומות מגלומנים.

התקשורת הטורקית כולה הצטרפה לחגיגה וצלפה במכבי תל אביב, בעיקר בשל היותה נציגה של ישראל. בדף רשת X של אתר הספורט "ספור" נכתב: אמרו לו שהוא טורקי ושהוא לא יכול לעשות כלום, אבל ארגין עתמאן חיסל את הקבוצה הישראלית, מכבי, ועלה לפיינל פור".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גם מעריציו בטורקיה, אוהדי אנאדולו אפס, איתה זכה המאמן בשני גביעי יורוליג ברציפות, הצטרפו לניחוח האנטישמי של החגיגות ופרסמו את האמירה המכוערת, שרומזת מי שולט בעולם הזה. "הוא קרא תיגר על אחד מכוחות הלובינג הגדולים בעולם וניצח, מגיע לו את כל הכבוד", נכתב. בתגובות גם הגיעה האמירה הקשה: "עתמאן עשה את מה שצריך נגד הציונים הרוצחים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר