קליבלנד, זה בשבילך: דונובן מיטשל התעלה במשחק 7 ונגע בשיא היסטורי

אחרי שההצגה שלו במשחק 6 לא הספיקה, כוכב הקאבלירס שוב התפוצץ והיה רחוק נקודה משיאו של אלן אייברסון • בדרך למפגש מול בוסטון, הקאבלירס חזרו מפיגור 18 מול אורלנדו במשחק המכריע • וכמה זמן חלף מאז שניצחו סדרה בלי לברון ג'יימס? התשובה המדהימה בפנים

קיירי אירווינג מדבר על החיבור עם אוהדי דאלאס מאבריקס

סדרת הסיבוב הראשון בין קליבלנד לאורלנדו חמקה מתחת לרדאר של אוהדי NBA רבים, שראו בה כפחות אטרקטיבית. כל זה השתנה הערב (ראשון), משום שזו היתה הסדרה היחידה שהגיעה למשחק שביעי ומכריע. הקלישאה הידועה ב-NBA אומרת ש"הסדרה מתחילה רק כשקבוצת חוץ מנצחת". ובכן, כאן זה כלל לא קרה. בדיוק כמו בששת המשחקים הקודמים, גם הפעם הקבוצה הביתית היא זו שיצאה עם ידה על העליונה. קליבלנד חגגה 94:106, השלימה 3:4 וניצחה סדרה לראשונה מאז שלברון ג'יימס עזב לפני שש שנים. למעשה, זו הסדרה הראשונה שהיא מנצחת בלי לברון מאז 1993, אז ג'יימס היה בן 8.

מי שעוד לא נולד ב-1993 הוא מי שהפך לגיבור הסדרה הנוכחית - דונובן מיטשל. השמועות לגבי המשך דרכו במועדון ממשיכות לרחף, אך בינתיים הוא סיפק הצגה אחר הצגה בדרך למפגש מול בוסטון בחצי גמר המזרח. במשחק 6 הוא קלע 50 נקודות (יותר משאר הקבוצה ביחד) וזה לא מנע הפסד. הפעם הוא קלע 39 והוביל קאמבק מרשים במחצית השנייה. אם היה קולע עוד נקודה, הוא היה משתווה לאלן אייברסון כשחקן עם הכי הרבה נקודות במשחקים 6 ו-7 באותה הסדרה. שיא שנקבע בשנת 2001 וממשיך לשרוד.

באורלנדו, מנגד, תחושת הפספוס עצומה. המג'יק אמנם התעלו על הציפיות כשסיימו במקום החמישי, אך במשחק הקובע הם שמטו יתרון 18 ממנו נהנו במחצית הראשונה. פאולו באנקרו, בעונתו השנייה בליגה ובפלייאוף הראשון שלו, רשם מחצית ראשונה נהדרת עם 24 נקודות. הוא סיים עם 38, אך במבחן העין ראו כיצד הוא כבה יחד עם שאר חבריו. הקסם של אורלנדו פג עם החזרה מההפסקה, הקאבלירס דהרו ל-15:33 ברבע השלישי ומשם לא הביטו לאחור, כל הדרך לסיבוב השני.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
פאולו באנקרו. פג הקסם, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר