אין לה בושה: פנאתינייקוס הגישה תלונה רשמית על ההפסד למכבי תל אביב

היוונים, בהובלתו של המאמן הטורקי, ערערו על תוצאת המשחק ליורוליג בעקבות החלטת השופטים על כדור ביניים לאחר החסימה של מתיאס לסור על לורנזו בראון 15.5 שניות לסיום

ארגין עתמאן. צילום: AP

אחרי שערוריית השיפוט לטענתם במשחק הראשון, בפנאתינייקוס שוב מצאו אשמים בהפסד שלהם למכבי תל אביב. מיד לאחר המשחק הערב (שלישי), בו ניצחו הצהובים 83:85, הקבוצה הגישה תלונה רשמית על תוצאת הסיום.

הקבוצה יוונית מוחה על כך ש-15.5 שניות לסיום, התבצעה חסימה גבולית של מתיאס לסור ללורנזו בראון והשופטים שרקו לשתי נקודות לטובת הצהובים בטענה לחסימה לא חוקית. אחרי שבדקו זאת דקות ארוכות במצלמות, השופטים החליטו על כדור ביניים, בו זכה ג'וש ניבו ובראון עצמו הלך לשתי זריקות עונשין בעקבות עבירה של ג'ריאן גרנט שהגיעה 2.6 שניות לסיום. 

ארגין עתמאן. הצליח להגיב רק בדקות הסיום, צילום: אודי ציטיאט

לטענת היוונים, השופטים היו צריכים לקבוע כי הכדור אמור לעבור לצד שלהם במקום כדור ביניים, כאשר בקפיצה מי שניצח הוא כאמור ניבו ולטענתם זה הוביל להפסד במשחק. גם לאחר המשחק הראשון הקבוצה והמאמן, ארגין עתמאן, התלוננו בפומבי על החלטות השופטים להעניק שתי עבירות לשלוש זריקות של ווייד בולדווין.

ינאקופולוס העלה פוסט לאחר המשחק עם הכיתוב: "זו התשוקה של היורוליג" עם תמונה של ג'וש ניבו דורך על הקו 55 שניות לסיום. גם האירוע הזה נכלל בתלונה הרשמית של המועדון היווני.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
תד ינאקופולוס. אוהב להתלונן, צילום: אודי ציטיאט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר