לברון ג'יימס ואנתוני דייויס כיכבו, אך לא בגלל זה הלייקרס ניצחו את דנבר

הלייקרס עצרו את רצף ההפסדים מול הנאגטס ונמנעו מסוויפ • הכוכבים נתנו מענה למשחק ענק של ניקולה יוקיץ', אך חבריהם הם אלה שעשו את ההבדל • בוסטון התאוששה מול מיאמי, ג'ייסון טייטום ברשימה מצומצמת ויוקרתית

קווין דוראנט ודווין בוקר מדברים לאחר משחק מספר 2

אחרי 11 הפסדים רצופים, לוס אנג'לס לייקרס סוף סוף הצליחה לנצח הלילה (בין שבת לראשון) את דנבר. רצף הפסדים מול קבוצה אחת שכמותו לברון ג'יימס לא חווה מעולם הסתיים עם 108:119, שמנע סוויפ וצמצם ל-3:1. לברון וחבריו כמובן עדיין עם הגב אל הקיר שכן אף קבוצת NBA לא חזרה מ-3:0 ל-3:4, בעוד ניקולה יוקיץ' וחבריו ינסו לסגור סיפור באולמם הביתי.

לראשונה בסדרה ג'יימס הגיע ל-30 נקודות והוא עשה זאת באחוזים די טובים, 14 מ-23 מהשדה. אליו התלווה אנתוני דייויס עם משחק מצוין ודאבל דאבל מפלצתי של 25 נקודות ו-23 ריבאונדים. עם זאת, זה לא מה שעשה את ההבדל מול האלופה המכהנת - אלא השחקנים המסייעים.

מאמן הלייקרס דרווין האם אמר כי הוא מאמין שדיאנג'לו ראסל יתאושש במשחק 4, זאת לאחר שסיים ללא נקודה את המשחק 3. המונה בגארד השתלמה, שכן הפעם ראסל קלע 21 וסיים עם מדד הפלוס מינוס הגבוה ביותר על המגרש - פלוס 15. אוסטין ריבס שהתחיל פחות טוב את הסדרה גם כן קלע 21, ונדמה שרק כך הלייקרס יכולים לדגדג את האלופה, גם ביום מדהים של ניקולה יוקיץ' עם 33 נקודות, 14 ריבאונדים ו-14 אסיסטים.

הלייקרס בחיים למרות משחק ענק של כוכב דנבר. לברון ג'יימס מול ניקולה יוקיץ', צילום: AP

כוכב בוסטון סלטיקס ברשימה אקסקלוסיבית

אחרי הפסד ביתי מפתיע במשחק 2, בוסטון לקחה בחזרה ממיאמי את יתרון הביתיות עם ניצחון 84:104 בפלורידה. המחצית הראשונה היתה מוחצת מבחינת הירוקים, שניצחו 12:21 ברבע הראשון ו-27:42 ברבע השני. הסלטיקס עלו ל-1:2 בסדרה וג'ייסון טייטום, שקלע 22, הפך לשחקן השלישי אי פעם שמגיע ל-3,000 נקודות פלייאוף בקריירה עוד לפני גיל 27. שני הקודמים שעשו זאת הם קובי בראיינט ולברון ג'יימס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ג'ייסון טייטום במגרשה של מיאמי, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר