סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי התפוצצו, אך פנרבחצ'ה פספסה הזדמנות היסטורית

הטורקים הפכו פיגור 16 ליתרון 9 במונאקו, אך לא הצליחו להפוך לקבוצת החוץ השלישית שעולה ליתרון 0:2 בסדרת פלייאוף ביורוליג ונכנעו 93:88 • כוכב מכבי תל אביב לשעבר השכיח את הפציעה עם 23 נקודות, חברו מהתקופה בישראל המטיר 25

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 78

פרט למשחקה של ריאל מדריד, שלושת המשחקים הראשונים בפלייאוף היורוליג הסתיימו בניצחון לקבוצת החוץ. אמש (חמישי) מכבי תל אביב ראתה את פנאתינייקוס חוזרת ל-1:1, והערב הגיע תורה של פנרבחצ'ה. הקבוצה הטורקית איבדה את הראש ברבע האחרון, הפסידה 93:88 למונאקו ותחזור לאיסטנבול עם 1:1 בסדרה.

בדומה לווייד בולדווין, גם הכוכב שקדם לו במכבי תל אביב סקוטי ווילבקין נפצע במשחק 1 בסדרה. בניגוד לבולדווין, ווילבקין החלים והיה כשיר למשחק. ההתמודדות בנסיכות, לפחות מהצד הטורקי, היתה בסימן האקסים של מכבי תל אביב.

ווילבקין רשם משחק נהדר של 23 נקודות, כולל על הבאזר גם של הרבע הראשון וגם של הרבע השני. מי שסיים כקלע המוביל הוא חברו מהתקופה בתל אביב, טיילר דורסי, שבלט עם 25 נקודות. דורסי קלע את שש הזריקות הראשונות שלו מחוץ לקשת ובסך הכל סיים עם 6 מ-8 מטווח זה.

סקוטי ווילבקין. התאושש מהפציעה וכיכב, צילום: EPA

מונאקו עלתה ליתרון 16 כבר ברבע הראשון, אך אל הרבע האחרון נכנסה בפיגור 9. זה לא הרתיע אותה, ו-14:28 ברבע האחרון החזיר אותה לחיים בסדרה. מייק ג'יימס היה חלש עם 8 נקודות ושני סלי שדה בלבד, אך חבריו לקו האחורי ג'ורדן לויד (15) ואלי אוקובו (13) שיתפו פעולה בדרך ל-28 נקודות משותפות.

מדובר בפספוס גדול עבור פנרבחצ'ה, שהיתה יכולה להפוך לקבוצה השלישית בתולדות היורוליג שמסיימת את שני משחקי החוץ הראשונים בפלייאוף ביתרון 0:2. השתיים שעשו זאת הן פנרבחצ'ה ופרטיזן בלגרד, שתיהן בהדרכת ז'ליקו אוברדוביץ'. אחרי שקיבל פירורי דקות במשחק הראשון, שהסתיים בניצחון טורקי בהארכה, הפעם ים מדר כלל לא שותף.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מייק ג'יימס. ניצח למרות המשחק החלש, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר