המשחק שישנה לו את הקריירה? ההופעה הגדולה של אקס הפועל חולון ביורוליג

עד אתמול, נייט ססטינה היה שחקן ספסל שקיבל 10 דקות בממוצע • אחרי שהוביל לניצחון של פנרבחצ'ה מול מונאקו בפתיחת סדרת הפלייאוף, אולי הכל ייפתח לו מחדש

ווייד בולדווין עולה לחימום באואקה וזוכה לקבל פנים חמה מאוהדי פנאתינייקוס
הרבה אקסים של הפועל חולון ידעו הצלחה ברמות הגבוהות של אירופה אחרי שעזבו את הארץ. השם הכי גדול הוא כמובן אחד הכוכבים הגדולים של היורוליג וויל קלייבורן - שחקנה של אנאדולו אפס.
 
אתמול (רביעי) ובאופן די מפתיע ראינו עוד אקס סגול מככב בטופ של היורוליג ובמשחק חשוב מאוד. נייט ססטינה היה אחד השחקנים המובילים והאקס פקטור של פנרבחצ׳ה. הקבוצה הטורקית ניצחה במונאקו בפתיחת סדרת הפלייאוף והעבירה אליה את יתרון הביתיות. ניצחון שיכול להיות שווה פיינל פור.
 
 
הנסיבות נותנות לפעמים את ההזדמנות. פנרבחצ'ה הופיעה למשחק ללא הסנטר הבכיר שלה ג׳ונתן מוטלי. זה הביא את המאמן שארונאס יאסקוביציוס לעבור לשחק ללא סנטר טבעי במהלך המשחק. הוא הזיז את נייג׳ל הייז דיוויס לעמדה 5 ולעמדה שלו - עמדה מספר 4 - נכנס ססטינה.
 
ססטינה, שהגיע העונה לשיא הקריירה עם בכורה ביורוליג, הגיב מצוין. הוא קלע 16 נקודות עם 4 שלשות מ-5 ניסיונות והביא לקבוצתו את הניצחון הדרמטי בהארכה 91:95.
 
הפועל חולון הייתה הקבוצה הראשונה שלו מחוץ לארה"ב. הוא הגיע אליה במהלך עונת 2020/21 כשאת הקבוצה אימן סטפאנוס דדאס. מיד עם הגעתו הוא הראה את החוזקה הגדולה. מדובר בפאוור פורוורד שקולע מצוין מחוץ לקשת. תפקיד מבוקש מאוד בכדורסל האירופי. 
 
נייט ססטינה במדי הפועל חולון. קפץ מדרגה משמעותית, צילום: דני מרון
 
ההתקדמות הגדולה שלו הייתה בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה היה שותף בכיר להצלחה הגדולה של טורק טלקום אנקרה שעשתה עונה היסטורית עם הגעה לגמר היורוקאפ. זה הביא לו את כרטיס לליגה של הגדולים העונה בפנרבחצ׳ה.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
העניין הוא שהדברים לא הלכו לו בקלות בכלל. עד אתמול ססטינה, שיחגוג 27 בקרוב, היה שחקן ספסל שקיבל 10 דקות בממוצע והיו משחקים בהם לא שותף כלל. אתמול הוא קיבל 31 דקות. עד אתמול קלע 2.8 נקודות למשחק, אתמול יותר מפי 5. המשחק המשמעותי בקריירה שלו שאולי יפתח לו אופקים חדשים. 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר