עתמאן יתפטר אם יפסיד למכבי תל אביב? ביוון משוכנעים: "הוא עושה טעות"

המאמן הטורקי הצהיר לאחר ההפסד לצהובים: "אם לא נעפיל לפיינל פור, לא אהיה בפנאתינייקוס בעונה הבאה" • עם זאת, ב-'SDNA' כתבו: "אף אחד לא ישכח את מה שעשה פה, צריך להמשיך גם אם יודח"

ווייד בולדווין עולה לחימום באואקה וזוכה לקבל פנים חמה מאוהדי פנאתינייקוס

ארגין עתמאן הוא אחד האנשים הכי צבעוניים ביורוליג. המאמן שהקים מיני שושלת בטורקיה עם אנדולו אפס וזכה איתה בשני תארי יורוליג ברציפות עבר בקיץ לפנאתינייקוס וחווה איתה עונה חלומית, בה חזרה לקדמת הבמה של היבשת וסיימה במקום השני ביורוליג. 

עתמאן תמיד היה איש עם הרבה ביטחון עצמי. עוד לפני הסדרה עם מכבי תל אביב הוא הצהיר כי פאו תנצח ואחרי ההפסד 91:87 אמש (שלישי), הוא סיפק הצגה במסיבת העיתונאים: "ההחלטות של השופטים לשרוק פעמיים לעבירות לשלוש של בולדווין זה בדיחה. אנחנו יותר טובים מהם ואנחנו ננצח את הסדרה הזו, כי אם לא נעפיל לפיינל פור אז לא אהיה פה בעונה הבאה".

ביוון התייחסו למילים של עתמאן בהפתעה. בזמן שבאתרים אחרים בחרו להתמקד בקוסטאס סלוקאס ("טעות חמורה של כוכב על"), הערב החלש של קנדריק נאן ועל המפתחות למשחק השני, ב-'SDNA' הקדישו טור שלם למאמן. 

ארגין עתמאן, צילום: EPA

"אם נהיה כנים, פנאתינייקוס יכולה להפוך את הסדרה כמו שמכבי יכולה לעשות סוויפ ולנצח 0:3" נכתב באתר, "זה מפתיע שעתמאן בחר לסיים את מסיבת העיתונאים עם 'תיאוריית הזעזוע'. הוא החזיר את הקבוצה להיות רלוונטית והחזיר את האוהדים לאואקה. אף אחד לא ישכח לו את מה שהוא עשה. לנסות לזעזע את המערכת לקראת המשך הסדרה זה מוסיף לחץ על השחקנים, על עצמו ועל האוהדים, אבל זה עתמאן".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כותב הטור, ואסיליס ורגיס, המשיך: "עתמאן הוא ווינר, אבל לדעתי זאת טעות. הפרויקט שנבנה בפאו צריך המשכיות גם אם השנה זה לא ייגמר בפיינל פור. מקווה שהטקטיקות שלו יתבררו כנכונות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר