יותר מכולם: "דני אבדיה הוא השחקן שלוושינגטון אסור לוותר עליו"

בארצות הברית בחרו שחקן אחד מכל קבוצת NBA שאותו אין להעביר בטרייד • הישראלי נבחר על פני כל חבריו לוויזארדס, וסומן כנקודת אור: "יכול להיות אבן פינה בעידן החדש של המועדון, הוא הפתעה נעימה"

דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל. צילום: שמואל בוכריס

פלייאוף ה-NBA יצא לדרך, ובפעם השלישית ברציפות וושינגטון וויזארדס לא נמצאת שם. דני אבדיה כבר הספיק לחזור לארץ עם תום העונה הרגילה, אחרי שהוא והוויזארדס סיימו במקום הלפני אחרון במזרח.

בארצות הברית כבר החלו לנתח את התכניות לקיץ של הקבוצות שלא הגיעו לפלייאוף, וביניהן כמובן הקבוצה מהבירה. בכתבה שנערכה ב"FanSided", מכל אחת מ-30 הקבוצות נבחר שחקן אחד שהוא "Untouchable" - כלומר השחקן שלקבוצה אסור לוותר עליו בטרייד.

בוושינגטון, השחקן שנבחר הוא אבדיה: "קשה למצוא נקודות אור מובהקות לוושינגטון במבט קדימה, אך זה לא מפתיע משום שהיא בשלב מוקדם של הבנייה מחדש. נקודת אור שכן היתה היא ההתקדמות המתמשכת של דני אבדיה, אפשר לטעון שהוא יכול להיות אבן פינה בעידן החדש של המועדון".

"לקבוצה שאין לה יותר מדי ודאות, אבדיה היה הפתעה נעימה", הוסיפו, "ייתכן והוויזארדס יחשיבו את אבדיה כשחקן שאי אפשר לוותר עליו כשהם משפצים את הסגל בקיץ. הם החתימו אותו על הארכת חוזה בתחילת העונה, ונראה שהוא יהיה חלק משמעותי מהוויזארדס בעתיד".

דני אבדיה. לוושינגטון אסור לוותר עליו, צילום: AP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

העונה הרביעית של אבדיה היתה עונת השיא שלו עד כה. הישראלי סיים את העונה עם ממוצעים של 14.7 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים, כשהשיפור המשמעותי הגיע בחודשים האחרונים. אבדיה שסיים את חוזה הרוקי חתום לארבע השנים הבאות בוושינגטון, במהלכן ירוויח 55 מיליון דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר