שמר על הקצב: הנתון שמציב את דני אבדיה במקום הראשון ב-NBA

בזמן שעונת הפריצה של הפורוורד הישראלי כבר נגמרה, הוא יכול לחייך כמי שהוביל את הליגה הטובה בעולם במדד הקצב - החזקת כדור פר דקות משחק • עוד סימן להתקדמות הגדולה שלו

דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל

דני אבדיה נהנה כבר כמה ימים מהשמש הישראלית, ומוריד הילוך אחרי שסיים את דרכו לעונת 2023/2024. עבור קבוצתו וושינגטון זו היתה עונת הנפילה הגדולה, אבל הפורוורד הצליח לפרוץ בה ולשפר את הנתונים שלו כמעט בכל טבלה. באחת מהן, הוא אפילו ניצב ראשון מעל לכל שאר השחקנים בליגה.

זה נקרא מדד הקצב, החזקה בכדור פר דקות משחק. נכון, זה נתון שהולך טוב יותר עם שחקנים בקבוצות מתחתית הטבלה, אבל הוא עדיין מלמד על אבדיה דבר אחד - הוא התחיל לקחת על עצמו יותר ומבקש את הכדור בכל הזדמנות, פעולה שברח ממנה בשלוש העונות הראשונות שלו ב-NBA. ההצלחה במדד הזה היא חלק קריטי בקפיצת המדרגה שלו העונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

את העשיריה הראשונה של מדד קצב מרכיבים ארבעה שחקני וושינגטון, שלושה שחקני אינדיאנה פייסרס ועוד שלושה של סן אנטוניו ספרס. אבדיה כאמור ראשון עם 105 נקודות, יחד עם אובי טופין מאינדיאנה. ג'ורדן פול וטיוס ג'ונס, גם הם מהוויזארדס צברו 104 נקודות וקורי קיספרט, עוד חבר לקבוצה 103. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר