דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל / צילום: שמואל בוכריס

בלייק גריפין הודיע על פרישה מכדורסל: "אני סיימתי"

הבחירה הראשונה בדראפט ה-NBA שנבחר לאולסטאר מספר פעמים וזכור בעיקר מתקופתו בלוס אנג'לס קליפרס תלה את הנעליים: "הכדורסל העניק לי כל כך הרבה בחיים, לא הייתי משנה דבר"

אחת הקריירות הגדולות והמפוספסות בעשור האחרון ב-NBA הגיעה לסיומה. בלייק גריפין, הבחירה מספר 1 בדראפט 2009 שזכור מתקופתו בלוב סיטי של לוס אנג'לס קליפרס, הודיע על פרישה בגיל 35 בלבד. 

"לא חשבתי שאהיה הבחור שכותב 'מכתב לכדורסל' בהודעת פרישה, ואני עדיין לא הולך להיות האיש הזה. אבל בהסתכלות על הקריירה שלי יש רגש שתמיד חוזר אליי ואני רוצה להביע כל הזמן: הכרת תודה. הכדורסל נתן לי המון במהלך חיי ולא הייתי משנה דבר. אני סיימתי".

בלייק גריפין מול דני אבדיה., צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גריפין החמיץ את עונתו הראשונה ב-NBA, אבל זכה בתואר רוקי העונה ב-2011. הוא נבחר שש פעמים למשחק האולסטאר וחמש פעמים לחמישיות העונה, כאשר הזיכרון הכי חזק ממנו יהיה הזכייה באליפות ההטבעות מ-2011. לאורך הקריירה העמיד ממוצעים של 19 נקודות, שמונה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. הוא שיחק ברוב הקריירה בקליפרס ועבר בטרייד לדטרויט פיסטונס. את שנותיו האחרונות של הקריירה העביר בברוקלין נטס ובבוסטון סלטיקס, איתה הגיע בעונה שעברה לגמר המזרח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו