המצב במדינה, השיפור האישי ולברון ג'יימס: דני אבדיה מסכם עונה

הנציג הישראלי ב-NBA שב ארצה ואמר: "הלב שלי היה עם ישראל כל הזמן, תקופה לא פשוטה" • על השיפור ("הרגשתי התקדמות"), וושינגטון ("רוצה לנצח"), שיא הקריירה ("התעצבנתי כי הפסדנו") ולברון: "אולי יתנצל בעתיד"

דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל / צילום: שמואל בוכריס

אחרי שסיים את עונתו הטובה בקריירה, נציגינו ב-NBA דני אבדיה חזר היום (שלישי) ארצה וסיכם את העונה לראשונה מול תקשורת ישראלית.

"הייתה תקופה לא פשוטה", אמר אבדיה, "הרבה זמן בארצות הברית. מרגש להיות פה. רוצה להביע את תנחומיי למשפחות הנופלים ולקרוא להחזרת החטופים ובריאות הפצועים. שמח להיות פה, הלב שלי עם עם ישראל כל הזמן, הייתי צמוד לחדשות לפני משחקים ובזמן משחקים.

דני אבדיה, צילום: אלן שיבר

"בסופו של דבר אני ספורטאי מקצועין, עולה למגרש ומייצג את המדינה כמו שצריך. עושה כל מה שיכול כדי להצליח ברמה האישית. עבדתי קשה בקיץ ואני שמח שזה הביא תוצאות ומקווה שזו רק ההתחלה.

"התכניות כרגע הן להמשיך לעבוד קשה, זה לא נגמר פה. יש לי עוד דרך ארוכה מאוד ב-NBA ואני שמח שיצא לי לעשות שנה כזאת, נמשיך לעבוד. אני מרגיש שעשיתי התקדמות וזה נורא חשוב".

דני אבדיה, צילום: אלן שיבר

אבדיה התייחס גם למאזן העגום של וושינגטון וויזארדס, הקבוצה עם המאזן השני הכי גרוע ב-NBA העונה: "אני כמובן רוצה לנצח טיפה יותר ולהיות יותר תחרותי, מאמין שנעשה את זה. אני מרגיש שאני שחקן שרוצה לנצח ובאתי ממנטליות של ניצחונות. לפעמים ב-NBA צריך סובלנות ולבנות משהו. הייתה לי השנה הזדמנות להציג גרף שיפור גדול ואני חושב שיש על מה לבנות לעתיד. מתרגש לשחק עבור המועדון הזה".

על התכניות שלו לקיץ הקרוב אמר: "ים, אוכל, חברים ומשפחה. כמובן שאני אעשה המון בשביל הקהילה, במיוחד אחרי כל האירועים שקרו, אבל עכשיו אני פה ושמח לראות את כולם".

דני אבדיה, צילום: אלן שיבר

על משחק הפלייאין הקרוב אמר: "בוודאי שאני מתכנן לראות את המשחק. יאללה מכבי".

על שיא הקריירה של 43 נקודות מול ניו אורלינס פליקנס: "אין איך להסביר את התחושה שאתה נכנס לזון. כל הקבוצה תמכה בי. אחרי המשחק הפסדנו והייתי כל כך מרוכז בזה, אז התעצבנתי. בסופו של דבר הבנתי את גודל המעמד. מקווה להמשיך ולעשות עוד משחקים כאלה. לברון? זה חלק מהספורט. אני בחור חזק וקיבלתי את זה כמו שצריך. הוא לא התנצל, אולי בעתיד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מתן סימן טוב ודני אבדיה, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר