דמאר דרוזן תועד על רקע דגל ישראל / TWOFORONE

דווקא בקרב הישיר על הפלייאוף: "לברון ג'יימס ואנתוני דייויס צריכים לנוח"

הלייקרס יוכלו להבטיח את הכרטיס לפלייאוף מהמקום השביעי עם ניצחון בניו אורלינס, אך אז יפגשו בסיבוב הראשון • פרשן ESPN להפסיד בכוונה, להגיע למשחק אחד על כל הקופה בתקווה שזה יוביל למפגש עם אוקלהומה סיטי בפלייאוף: "זה שווה את הסיכון, לברון יודע שאין ללייקרס סיכוי מול דנבר" • דבריו עוררו מחלוקת: "מה יקרה אם מישהו ייפצע או ייקלע לבעיית עבירות?"

טורניר הפלייאין ב-NBA ייצא לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם משחקי הצד המערבי. ניו אורלינס תארח את הלייקרס למשחק על המקום השביעי, יומיים בלבד אחרי שהקבוצה מלוס אנג'לס הביסה בחוץ את הפליקנס במסגרת המשחק האחרון של העונה הרגילה. המפסידה במשחק הזה תפגוש בשישי בלילה לקרב על המקום השמיני את המנצחת בין סקרמנטו לגולדן סטייט במשחק השני שייערך הלילה.

המנצחת בין הפליקנס ללייקרס תפגוש בסיבוב הראשון של הפלייאוף את האלופה דנבר נאגטס שסיימה שנייה במערב. מי שתעלה לפלייאוף מהמקום השמיני תפגוש את אוקלהומה סיטי ת'אנדר הצעירה, לה זו תהיה הופעה ראשונה בפלייאוף אחרי ארבע שנים. שתי המוליכות סיימו את העונה במאזן זהה, ורבים טוענים כי עדיף לפגוש את הת'אנדר מאשר את ניקולה יוקיץ' וחבריו.

בדיון שנערך ב-ESPN, הפרשן מייק גרינברג טען כי ההעדפה למפגש עם הת'אנדר כה מובהקת, עד כדי כך שהלייקרס צריכים לוותר על המשחק הלילה בניו אורלינס: "הם לא צריכים להעלות את לברון ג'ימס ואנתוני דייויס למשחק הזה. הם לא רוצים להיות במקום השביעי, אלא בשמיני".

אם הלייקרס יפסידו, הם כאמור יארחו את המנצחת בין הקינגס לווריורס למשחק אחד על כל הקופה. גרינברג לקח זאת בחשבון: "אני לוקח את הצ'אנס על משחק של הכל או כלום בבית, ואז לפגוש אוקלהומה סיטי צעירה מאוד בסיבוב הראשון במקום דנבר. אני חושב שזה שווה את הסיכון".

חבריו של גרינברג לאולפן חלקו עליו וטענו: "אם אתה מפסיד הלילה בכוונה, אתה שם את עצמך במצב שאתה פוגש קבוצה שניצחה במשחקה האחרון והכל יכול לקרות. מה יקרה אם מישהו ייפצע או ייקלע לבעיית עבירות? כל כך הרבה דברים יכולים לקרות במשחק אחד, ושבסיומו אתה יכול לסיים את העונה".

גרינברג סיכם: "אני מחשב סיכונים, רק מול דנבר ללייקרס אין שום סיכוי ולברון יודע את זה אחרי הסוויפ בגמר המערב בשנה שעברה. הלייקרס מקווים שמישהו אחר ידיח את דנבר לאורך הדרך".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
לברון ג'יימס. לזרוק משחק לפח?, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו