חיים בעושר: רשימת המיליארדרים בעולם הספורט

האחרון שהצטרף, הספורטאי הפעיל העשיר ביותר, לאיזה ענף פופולרי אין בכלל ייצוג ומייקל ג'ורדן ברמה אחרת מכולם • הנתונים המלאים

ג'ורדן. צילום: AFP

אתר פורבס פרסם לאחרונה את רשימת 2,781 המיליארדרים בעולם. ברשימה נמצאים מספר ספורטאים בעבר ובהווה, והאחרון שהצטרף הוא כוכב העבר של לוס אנג'לס לייקרס, מג'יק ג'ונסון.

רשימת הספורטאים המיליארדרים

מג'יק ג'ונסון - שווי נקי: 1.2 מיליארד דולר

כוכב העבר של לוס אנג'לס לייקרס רכש לאחרונה ארבעה אחוזים בקבוצת הפוטבול, וושינגטון קומנדרס. כלל העסקה עמד על 6.05 מיליארד דולרים, ואילו האחוזים של ג'ונסון מגיעים לערך של 242 מיליון דולר. פרט לזה הוא מחזיק בנכסים גדולים ובהשקעות עצומות שהופכים אותו לאדם עשיר במיוחד.

לברון ג'יימס - שווי נקי: 1.2 מיליארד דולר

הכוכב הנוכחי של הלייקרס זוכה לחסויות רבות ומשקיע בלא מעט פרויקטים שהביאו אותו לרשימה המכובדת, זאת למרות שחוזהו על הפרקט נמוך מכוכבי NBA אחרים (בשל רצונו לצרף כוכבים נוספים לקבוצתו ולא לחרוג מתקרת המס).

לברון, צילום: AFP

טייגר וודס - שווי נקי: 1.3 מיליארד דולר

שחקן הגולף הגדול בהיסטוריה זוכה לחסויות רבות ממותגים פופולאריים, ביניהם נייקי, שהפכו אותו לספורטאי הפעיל העשיר בעולם.

טייגר וודס, צילום: אי-פי

מייקל ג'ורדן - שווי נקי: 3.2 מיליארד דולר

כסף גדול הרוויח "אלוהי הכדורסל" משיתוף פעולה ממושך עם חברת נייקי. על פי דיווחים ג'ורדן הרוויח הן מחסויות והן משיתופי פעולה כ-1.8 מיליארד דולר במהלך השנים. לפני 14 שנים רכש את הבעלות על קבוצת שארלוט הורנטס תמורת 175 מיליון דולר ולפני שנה מכר את מניותיו במועדון בלא פחות מ-3 מיליארד דולר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר