אחד בשביל כולם: המחווה הקורעת של אחד השחקנים האהובים ב-NBA לאוהדים

בובאן מריאנוביץ' הפך לדמות קאלט בליגה והלילה הוא הוכיח שוב למה כולם אוהבים אותו • במחווה לאוהדי קבוצתו הקודמת, הוא החטיא זריקת עונשין בכוונה והעניק לכולם פרס שווה ומשביע • צפו

בובאן מריאנוביץ'. צילום: USA TODAY Sports

בובאן מריאנוביץ' הוא דמות אהובה כמעט בכל ה-NBA. בכל מקום בו שיחק הוא הפך לשחקן המועדף של האוהדים למרות שהיה במקום האחרון ברוטציה בשנים האחרונות. הלילה (בין ראשון לשני) הוא מצא דרך להחזיר להם.

במהלך המשחק בין לוס אנג'לס קליפרס ליוסטון רוקטס, שהיה לפרוטוקול בלבד, הענק הסרבי של החבורה הטקסנית עלה לדקות נדירות ואחרונות העונה, סחט עבירה והלך לקו העונשין. כחלק מתהליך השיווק של המשחקים ושל הליגה, הקבוצות יכולות להעניק לאוהדים שלהם דברים במידה וקורה משהו יחסית "נדיר" במהלך המשחק. אצל הקליפרס, מדובר בשחקן יריב שמחטיא שתי זריקות עונשין רצופות. אם זה קורה, כל האוהדים מקבלים עוף בחינם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אז מה עשה בובאן, אקס הקליפרס? אחרי שהחטיא את הזריקה הראשונה הקהל התחיל להריע ולהרעיש יותר חזק כדי לקבל כנפיים בחינם. הסרבי שמע, אמר לקהל "I got you" והחטיא בכוונה את הזריקה השנייה. בסוף כולם יצאו מרוצים: הרוקטס ניצחו, הקליפרס יצאו ללא נפגעים לפני הפלייאוף, האוהדים הרוויחו כנפיים בחינם ובובאן סיפק עוד רגע קאלט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר