הראשון מאז 1975: דני אבדיה בעקבות אגדת וושינגטון

הפורוורד רשם מספרים נהדרים בהפסד לטורונטו והפך לראשון שרושם את הנתונים הללו במדי וושינגטון וויזארדס מאז חבר היכל התהילה אלווין הייז • ב'רינגר' שיבחו: "החוזה של אבדיה - אחת העסקאות המשתלמות בליגה"

יאניס אנטטקומפו מדבר על דני אבדיה / X

העונה הרביעית של דני אבדיה ב-NBA תסתיים בעוד שלושה משחקים בלבד ותמונת המודחות הושלמה סופית, כאשר וושינגטון וויזארדס ככל הנראה תהפוך לקבוצה עם המאזן השני הכי גרוע בליגה אחרי דטרויט פיסטונס. 

כדי לנסות ולמצוא משהו חיובי בכל קבוצה שתסיים את העונה שלה ביום ראשון הקרוב, ב'רינגר' סקרו את נקודת האור הבוהקת של כל אחת מהן עם מחשבות לקראת העתיד. בוויזארדס, מי שנבחר הוא דני אבדיה.

"ב-36 משחקים מאז תחילת ינואר, אבדיה העמיד ממוצעים של 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק וקולע ב-40 אחוז מהשלוש. זו חצי עונה של מצוינות של שחקן שמעולם לא רשם ממוצע של ספרות כפולות או קלע טוב יותר מ-32 אחוז מהמרחק הזה בכל עונה קודמת".

באתר המשיכו: "החוזה החדש של אבדיה נכנס לתוקף מהעונה הבאה ויורד בכל שנה. בהתחשב בתנופה של חצי העונה האחרונה, זה נראה שמדובר באחת העסקאות המשתלמות ביותר לקבוצה בליגה".

בנוסף, ב-BBall Index בחרו שוב להתייחס להגנה של דני אבדיה והציבו אותו במקום העשירי ברשימת שומרי הבידודים הטובים בליגה. מעליו ברשימה אפשר למצוא את לו דורט, אלכס קארוסו ואו ג'י אננובי, כאשר מתחתיו יש שומרים מעולים כמו הרברט ג'ונס, אנדרו וויגינס ודילון ברוקס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר