הכדורסלן ששיחק ב-NBA הודה בפשע מזעזע: "כמו הרוצחים בסרטים"

צ'אנס קומנצ'י וחברתו לשעבר הודו ברצח וחטיפה של בחורה לאס וגאס • הכדורסלן ניצל מעונש מוות, אחרי שהודה כי חנק בחבל חברה של זוגתו וקבר את גופתה • שיחק לראשונה במדי פורטלנד טרייל בלייזרס בעונה שעברה, ולפני הפשע בליגת הפיתוח

דז'ונטה מארי קולע סל ניצחון ב-NBA / אטלנטה הוקס

שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס לשעבר, צ'אנס קומנצ'י, הודה היום (שישי) בחטיפת ורצח אישה בלאס וגאס, לאחר שהמשטרה סיפרה שהוא הודה והראה להם היכן גופתה קבורה.

שחקן סטוקטון קינגס מליגת הפיתוח וחברתו לשעבר, סאקארי הרנדן, הואשמו שניהם במרץ בגין חטיפתה ורצח של חברתה של הרנדן, מרינה רודג'רס. קומנצ'י, בן 27 והרנדן, בת 19, השתמשו בחוט או בקשירה אחרת כדי לחנוק את רודג'רס, כך נטען בכתב האישום.

קומנצ'י נעצר על ידי ה-FBI בדצמבר 2023. גופתה של רודג'רס נמצאה באזור מדברי בנבדה, לאחר שנראתה לאחרונה בלאס וגאס. רודג'רס, שעבדה כעוזרת רפואית, ביקרה את חבריה באזור וערכה פגישה עם הרנדן. לפי "CNN", הכדורסלן פיתה את רודג'רס למקום מבודד במסווה של קיום יחסי מין. לאחר מכן, הוא וזוגתו חנקו את רודג'רס ברכבה של הרנדן לפני שהשליכו את גופתה לתעלה וכיסו את גופה באבנים.

צ'אנס קומנצ'י. פשע מזוויע, צילום: מתוך X

קומנצ'י אמר לחברתו לשעבר בהודעת טקסט, "אני יכול לחבוט בצוואר שלה או פשוט לחנוק את הכלבה", על פי החקירה. בהודעה אחרת, הוא כתב, "אם אתה תביאי חתיכת חבל, אני יכול לעשות את זה מהמושב האחורי. כמו איך שרוצחים עושים בסרטים". הפרקליטות המחוזית ביקשה עונש מוות עבור השחקן, מה שלבסוף נדחה על ידי התובעים. ההחלטה הסופית תתקבל ב-3 באפריל. 

קומנצ'י שיחק במשחק NBA אחד עבור הטרייל בלייזרס בעונה שעברה, אז קלע 7 נקודות מול גולדן סטייט ווריורס. הוא רשם ממוצעים של 14 נקודות ו-7 ריבאונדים עבור סטוקטון קינגס בG-League העונה. ב-2018 הוא נבחן בפרטיזן בלגרד, שהחליטה לוותר על שירותיו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר