שחקן העבר של פרטיזן בלגרד: "עם ים מדר, היינו מגיעים בקלות לפלייאוף היורוליג"

גוראן גרבוביץ', שחקן העבר של מועדון הפאר הסרבי ומנהל השטארק ארנה בבלגרד כיום, התייחס לישראלי בפודקאסט בסרביה: "אם הוא היה נשאר הכל היה שונה. הייתה טעות של ההנהלה לא לשלם לו את הסכום שרצה"

מדר במדי פנרבחצ'ה. מתגעגעים אליו בסרביה. צילום: AFP

ים מדר החליט לעזוב בקיץ האחרון את פרטיזן בלגרד אחרי שנתיים ולחתום בפנרבחצ'ה תמורת חוזה גדול מאוד עבור שחקן ישראלי. לצערו מאז חילופי המאמנים של הטורקים ומינויו של שארונאס יאסיקיביצ'יוס, הוא לא ממש זוכה לקבל את כמות הדקות להן הוא מצפה מכוכב העבר של מכבי תל אביב.

העונה ביורוליג מדר משחק 14 דקות בממוצע למשחק ומעמיד מספרים של 4.7 נקודות, 2.0 אסיסטים, 1.3 ריבאונדים, כאשר בחמשת משחקי יורוליג האחרונים מדר שיחק רק 15 דקות במצטבר, כבשלושה מהם כלל לא עלה לשחק למרות שנרשם בסגל.

בינתיים, הוא מקבל מחמאות משחקן עבר של פרטיזן, שטוען שאיתו העונה של מועדון הפאר הסרבי הייתה הרבה יותר טובה. "עם מדר הובלת הכדור הייתה הרבה יותר טובה, מול מונאקו איבדנו חמישה כדורים בדקה, עם מדר זה לא היה קורה בחיים. הוא היה מביא לנו המון ניצחונות", אמר בראיון בפודקאסט מקומי גוראן גרבוביץ'.

עוד טען גרבוביץ': "אם כרגע, בלי רכז אמיתי אחד בסגל, הקבוצה נמצאת במקום ה-10, אז עם מדר פרטיזן הייתה זוכה בכרטיס הישיר לפלייאוף מהמקום החמישי או השישי, בוודאות. אם הוא היה נשאר הכל היה שונה. הייתה טעות של ההנהלה לא לשלם לו את הסכום שרצה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר