באמצע משחק, על הפרקט: מי גרם לסטף קרי לבכות?

דריימונד גרין רב עם השופט והורחק, הכוכב של גולדן סטייט לקח ללב • "הוא יודע כמה אנחנו צריכים אותו, הוא חייב להישאר על הפרקט", הרכז הסביר בסיום • סטיב קר הודה: "זה הגיע לו" • למרות הכל, סטף הוביל את הווריורס לניצחון דרמטי על אורלנדו

סטף קרי מבקר את דריימונד גרין / מתוך X

עוד לפני שקלע את שני הסלים המכריעים במשחק והוביל את גולדן סטייט ווריורס ל-93:101 על אורלנדו מג'יק, סטפן קרי בכה הלילה (רביעי לחמישי) על הפרקט. הסיבה? חברו לקבוצה דריימונד גרין.

הפורוורד הבעייתי של הווריורס שוב הסתבך בצרות, הפעם כשנקלע לריב קולני עם השופט והורחק. זו הייתה ההרחקה הרביעית העונה של גרין, שלמי ששכח החמיץ 16 משחקים בגלל הרחקה אחרי מעורבות באירועי אלימות על הפרקט ב-NBA. 

דריימונד גרין. שוב מסתבך, צילום: USA TODAY Sports

"זה היה מצער", אמר מאמן הווריורס, סטיב קר, "זה הגיע לו, והוא יחזור לעצמו". קרי שכאמור לקח קשה את ההרחקה אמר בסיום: "כל מה שאני אגיד זה שאנחנו צריכים אותו. הוא יודע את זה. כולנו יודעים. אז כל מה שצריך כדי שהוא יהיה על הפרקט וזמין, צריך לעשות אותו".

קארי כאמור קלע סל חשוב כשנותרו  1:09 דק' לסיום והוסיף שלשה 34 שניות לסיום המשחק. לפני שהכריע, הוא התקשה עם ערב קליעה של 6 מ-18 מהשדה, וסיים בסך הכל עם 17 נקודות ו-10 אסיסטים.

מן העבר השני, פאולו בנאקרו הפך לשחקן השמיני בלבד ב-60 השנים האחרונות עם 3,000 נקודות, 900 ריבאונדים ו-600 אסיסטים בשתי העונות הראשונות שלו ב-NBA, והצטרף לקארים עבדול-ג'באר, סידני וויקס, לארי בירד, לארי ג'ונסון, לוקה דונצ'יץ', גרנט היל ולברון. ג'יימס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
פאולו באנקרו. עושה היסטוריה, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר