"אני יותר טוב ממנו בהכל": הפרוספקט שקורא תיגר על המועמד לבחירה הראשונה בדראפט

מטאס בוזליס, הפורוורד הליטאי-אמריקני מזמין את זקארי ריסאשה למשחק אחד על אחד: "הוא לא יבוא כי זה לא אסטרטגי מבחינתו"

ריסאשה ובוזליס. צילום: טוויטר

מטאס בוזליס, הפורוורד הליטאי-אמריקני שמסומן כבחירת לוטרי בדראפט הקרוב של ה-NBA, קורא תיגר על המועמד לבחירה הראשונה זארי ריסאשה: "יש לי עליו יתרון בהכל".

בוזליס שמשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA, הזמין את ריסאשה הצרפתי למשחק אחד על אחד ואמר: "הוא לא יבוא, זה לא נכון מבחינתו ומבחינת הסוכן שלו לקראת הדראפט". בעבר, המנייה של בוזליס נראתה גבוה יותר לקראת האירוע, אבל שחקן בורג מהליגה הצרפתית עקף אותו בעקבות עונה נהדרת ביורוקאפ.

"אני מנסה לא להסתכל על המיקום שלי בתחזיות", סיפר בוזליס. "ברור שזה שם, ואני רואה את זה. אבל אני מנסה להישאר מפוקס. אני יודע למה אני מסוגל, ואני לא מסתכל באיזה מספר אני. אני יודע שאם אני משתפר, אז אני אעלה".

ריסאשה (2.08 מ') שמשחק בעמדות הפורוורד בכלל נולד בספרד. אביו, סטפן, שיחק באותם ימים במלאגה ורשם קריירה יפה משל עצמו. הוא שיחק גם באולימפיאקוס ומורסיה ושיאו כשחקן היה זכייה במדליית כסף באולימפיאדת סידני עם נבחרת צרפת. כבר בגיל 16 הוא קיבל דקות ביורוליג במדי וילרבאן, והעונה עבר לבורג ומככב ביורוקאפ ובליגה הצרפתית.

האנליסט ג'ונתן גבעוני טוען שהדראפט של 2024 הולך להיות אחד ה"לא צפויים" בהיסטוריית ה־NBA. אין בו אף כוכב מובהק שבולט מעל השאר וייתכן שגם ביום הדראפט עצמו יהיה קשה להעריך מי ייבחר ראשון. 

 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
זקארי ריסאשה. המועמד המוביל, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר