בגובה של 2.41 מ': הענק הניגרי שמטביע בעמידה ומצטלם עם כוכבי NBA

אביודון אדגוק מתנשא לגובה נדיר, ואם יחתום על חוזה מקצועני יהפוך לשחקן הגבוה אי פעם • הכירו את הניגרי שמשגע את הרשתות החברתיות, ואף אחד לא ממש יודע בן כמה הוא

אביודון אדגוק. משגע את הרשת . צילום: מתוך X

אם אתם פעילים ברשתות החברתיות ואוהבים כדורסל, סביר שנתקלם לאחרונה בדמותו של אביודון אדגוק, שחקן כדורסל ניגרי שמתנשא לגובה נדיר של 2.41 מ'.

הסנסציה הפיזית מופיע לאחרונה בלא מעט סרטונים ויראליים, בהם בן היתר הוא מטביע בעמידה לסל, מצולם לצד כוכבי NBA דוגמת קארל אנתוני-טאונס ולאחרונה אפילו מטביע על הראש של שאקיל אוניל - כמעט בלי להרים את רגליו מהקרקע.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by DR. SHAQUILLE O'NEAL Ed.D. (@shaq)

אדגוק שמכנה את עצמו באינסטגרם "Big Naija" הפכך בזכות גובהו האדיר לתופעה ויראלית, אבל מסתבר שעוד לפני שהתפרסם הוא החל לשחק כדורסל בארץ הולדתו. אדגוק החל את דרכו המקצועית במספר אקדמיות בניגריה ולאחר מכן שיחק בליגת הנוער בדובאי. אם הוא ימשיך בקריירת כדורסל מקצוענית, ויחתום על חוזה מקצועני, הוא יהפוך לשחקן הגבוה אי פעם.

הספקולציות לגבי גילו של אדגוק נמשכות עם דיווחים סותרים. הסבירות היא שהוא בין גיל 18 ל-23, למרות שאף מקור רשמי עדיין לא אישר את גילו המדויק. בראיון בשנת 2021, אדגוק עצמו טען שהוא "עדיין נער". 

אגב, הסיכוי שהוא יגיע לרמות הגבוהות נמוך מאוד. באתר "באסקט ניוז" טענו: "לנוכח העובדה שהוא עדיין לא משחק בצורה מקצועית, קשה להאמין שהוא יגיע לרמת NBA". הוא סיפר לא מזמן מצדו: "אני הולך להמשיך לעבוד! אף אחד מהם לא מכיר את הסיפור שלי, אף אחד מהם לא יודע מאיפה אני בא, הזמן יגיד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר