אקס מכבי תל אביב סובל משיתוק בחצי מפניו: "לא יודעים מה גרם לזה"

אלכס פויתרס, סנטר הצהובים בעונה שעברה וכיום במילאנו, חזר מפגרת הנבחרות עם בעיה רפואית מדאיגה • מאמנו אטורה מסינה: "מסכן, הוא עשה מאמץ ושיחק כי קיווינו שזה לא רציני, אבל זה מפריע לו"

אלכס פויתרס (מימין), אוסטין הולינס, דארן היליארד. צילום: עודד קרני

אלכס פויתרס, שחקנה של מכבי תל אביב בכדורסל בעונה שעברה, סובל משיתוק בחצי מפניו. את הבשורות המדאיגות חשף מאמנו בקבוצתו הנוכחית אולימפיה מילאנו, אטורה מסינה. המאמן האגדי סיפר כי הסנטר חזר עם הבעיה הרפואית ממשחקי נבחרת חוף השנהב שם הוא משמש כמתאזרח, כאשר לא ברור מה מקור הבעיה.

"מסכן, הוא חזר מהנבחרת עם המיפרזיס (שיתוק בחצי מהפנים). אנחנו לא יודעים אם מדובר בבעיית עצבים, וירוס או מישהו אחר", סיפר המאמן, "הוא עשה מאמץ ושיחק בסוף השבוע ביורוליג כי קיווינו שזה לא היה רציני, אבל זה מפריע לו".

אלימות בין מחנות האוהדים של הפועל תל אביב להפועל חולון בסיום המשחק בין הקבוצות // צילום: תומר גבעתי

פויתרס היה אחד מבין חמישה שחקני מילאנו שנעדר מהניצחון 63:94 היום (ראשון) על וארזה האיטלקית. מסינה סיפר כי הוא מצפה ששלושה (ניקולה מירוטיץ', שבאז נאפייר ודייגו פלאקדורי) מהם כבר יחזרו להתאמן ביום שלישי, פויתרס כאמור לא היה אחד מהם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הסנטר בן ה-30 חתם הקיץ במילאנו אחרי עונה אחת במכבי תל אביב. בתקופתו בצהוב הוא נעדר במשך מספר חודשים עקב פציעה, אך החלים לקראת היישורת האחרונה ובפלייאוף של ליגת העל החליף את ג'וש ניבו שנפצע ופספס את סדרת הגמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר