ריאל מדריד תאבד שני תארים בגלל שחקן העבר שלה?

מרקוס סלוטר, שחקן העבר של הבלאנקוס, מואשם בזיוף דרכון בשנת 2015 על מנת לשחק במדי הקבוצה • "אנחנו נבקש שמדריד תוסר מהתארים שלה", אמר עורך הדין של ברצלונה ג'ורדי פינה

מרקוס סלוטר. צילום: אי.אף.פי

כדורסלן העבר, מרקוס סלוטר, יועמד לדין בגין זיוף דרכון ב-2015 בזמן ששיחק בריאל מדריד. התיק נפתח בבית המשפט של מדריד והשחקן יעמוד לדין אחרי שנים של חקירה בעניין. 

סלוטר קיבל דרכון מגינאה המשוונית ב-2015, ימים ספורים לפני תחילת גביע המלך. ההליך נעשה כדי שהשחקן יוכל להתחרות כמקומי בטורניר. מאוחר יותר התברר כי המידע שנמסר בדרכון היה שקרי. שגרירות גינאה המשוונית הודתה כי המסמכים שקריים, אך התיק התארך עקב עיכובים רבים.

כדי לרכוש את הדרכונים, סלוטר ושחקן נוסף הודו בעבר ששילמו 35,000 יורו במזומן כל אחד לריצ'רד נגומה, שחקן נוער לשעבר של ריאל מדריד שהיה לו קשרים בממשלת גינאה המשוונית. הפרקליטות מבקשת שישה עשר חודשי מאסר לנאשמים בזיוף מסמכים.

ריאל מדריד זכתה הן בליגה והן בגביע המלך בשנת 2015. ככזו, ברצלונה, שהייתה מעורבת באופן פעיל בתיק במשך כל התקופה של תשע השנים, תבקש מרשויות הכדורסל לשלול את ריאל מדריד מהתארים. "אנחנו נבקש שמדריד תוסר מהתארים שלה", אמר עורך הדין של בארסה ג'ורדי פינה ברדיו "RAC1".

סלוטר מוכר לחובבי הכדורסל בארץ מעונת 2007/8, אז שיחק תקופה קצרה בהפועל ירושלים. הרומן הסתיים בגלל בעיית משמעת, ועל פי גרסת אנשי הקבוצה דאז סלוטר בילה עם נערות ליווי במהלך שהות הקבוצה בצרפת במשחק גביע יול"ב נגד שטרסבורג. חשוב לציין שמבחינה מקצועית השחקן גילה יכולת טובה ואף היה אהוב מאוד על ידי הקהל.

סלוטר. הסתבך, צילום: GettyImages
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר