שחר צוברי פרש רשמית: "לא השגתי הכל, אבל מרגיש שלם"

אחרי קריירה ארוכת שנים והישגים, ביניהם מדליית ארד אולימפית, הגולש כינס מסיבת עיתונאים בה הודיע על ההחלטה: "קשה להתרגל לרגע הזה" • מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג: "שחר עבר הרבה, כולם ירוויחו ממנו בתפקיד החדש" • הגולש לשעבר ישמש כמאמן נבחרת הנשים • צפו בדבריו

שחר צוברי. יורד מהגלשן, צילום: דני מרון

באופן רשמי וסופי, שחר צוברי פרש היום (חמישי) מגלישה. צוברי כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה הודיע על ההחלטה וסיכם יותר מ-20 שנות קריירה מקצוענית, בהן בין היתר זכה במדליית הארד באולימפיאדת בייג'ינג 2008.

"קשה להתרגל שאין גלשן מתחת לרגליים", פתח צוברי. "למרות שלא השגתי את כל המטרות שהצבתי לעצמי, מגיע שלם לרגע הזה, ושמח על כל מי שהכרתי. זכיתי בעם מיוחד שפרגן ותמך במהלך הדרך. הרגשתי שאני לא מחויב רק לעצמי, גם לאחרים שמצפים ממני. לאורך כל השנים הבנתי שלא צריך להתעסק באחרים אלא רק בעצמי. תודה לכל מי שהיה שם לאורך כל הדרך, המשפחה, החברים, אנשי המקצוע, ולכל מי שהגיע לכבד אותי וליווה אותי".

יחד עם אימו, ורד. צילום: דני מרון,

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג אמר: "שחר יחליף את נטע ריבקין ויהיה ראש ועד הספורטאים ומתמנה גם למאמן נבחרת הנשים בגלישה. שחר עבר הרבה והן תרווחנה, יחד עם כל המערכת. האיגוד עשה צעד חכם. בשם כולם, מאחלים לך בהצלחה".

יעל ארד, מדליסטית הכסף מאולימפיאדת ברצלונה 1992: "כל מי שמבין בספורט הישגי ידע שתגיע רחוק. האישיות שלך נתנה השראה להרבה אנשים, במישור הציבורי ובעולם הספורט בפרט. ניהלת את הפרישה בצורה נכונה".

בתחילת השבוע, פורסם כי צוברי יתמנה למשרת אימון נבחרת הנשים בגלישה, וזאת בנוסף למינויו לתפקיד יו"ר ועדת הספורטאים של הוועד האולימפי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

זוכה מדליית הארד מבייג'ינג 2008, שחר צוברי, מודיע על פרישה רשמית. צילום: פז בר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר