עם חיוך: צפו בספורטאים האולימפיים שחזרו מטוקיו
חברי המשלחת הישראלית שסיימו את דרכם במשחקים זכו לקבלת פנים חמה בנתב"ג • השחיין מתן רודיטי: "הרגשה מטורפת, מתקשה לעכל"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
האולימפיאדה הטוקיו הולכת ומתקרבת לסיומה, והבוקר (שישי) נחתו בנתב"ג חלק מהספורטאים הישראלים שכבר סיימו את דרכם במשחקים, וזכו לקבלת פנים חמה. בין אלו שנחתו הבוקר נמצאים השחיין מתן רודיטי, גולשות הרוח נויה בר עם ושחר טיבי, מרים המשקולותדוד ליטבינובוהשחיינות האמנותיות שלי בובריצקי ועדן בלכר.
מתן רודיטי, שהפתיע עם המקום הרביעי בשחייה במים פתוחים (10 ק"מ): "זו הרגשה מטורפת, אני שמח מאוד שעשיתי את ההישג הזה. ציפיתי למקום שמיני, מקום רביעי זה מעולה. אני שמח שעשיתי את זה באולימפיאדה, על הבמה הכי גדולה. קשה לעכל".

