Loading...

פודיום אולימפיאדת פריז / רויטרס

רגע לפני האולימפיאדה: הספורטאי האולימפי של ישראל שבר את ידו

נציגינו באופני הרים, תומר זלצמן, נפצע בזמן אימון לקראת תחרות גביע העולם בשווייץ • באיגוד ובוועד האולימפי יעקבו אחר החלמתו: "אעשה כל מה שנדרש כדי להיות מוכן לפריז"

[object Object]

רוכב האופניים תומר זלצמן, שהוכרז בחודש שעבר כנציג הישראלי למשחקים האולימפיים באופני הרים, שבר את ידו בעת שהתאמן לקראת תחרות גביע העולם בשווייץ.

זלצמן פונה לבדיקות בבית החולים המקומי, שם אובחן עם שבר דחיסה באמה שמאל ועם קבלת האבחנה הוטס לישראל. הערב (ראשון), לאחר קבלת אישור רופאת הנבחרת ד"ר עידית שוב, נותח זלצמן בידו על ידי ד"ר ארז אבישר מהמרכז הרפואי שמיר אסף הרופא. הניתוח עבר בהצלחה והרוכב צפוי לקבל אור ירוק לבצע אימונים על מכשיר טריינר ביתי כבר בהמשך השבוע ולשוב לאימונים בחוץ בתוך תקופה קצרה, כך שנכון לעכשיו הוא צפוי להיות כשיר לפריז.

באיגוד האופניים ובוועד האולימפי ימשיכו לעקוב בתקופה הקרובה אחר התקדמות ההחלמה של זלצמן וחזרתו לאימונים, ולספק לו את כל התמיכה הדרושה. תומר זלצמן אמר לאחר הניתוח: "אני שמח שהניתוח עבר בהצלחה, עפ"י מה שאמרו לי הרופאים. אני מבטיח שאעשה כל  שנדרש בתהליך השיקום כדי להיות מוכן למשחקים האולימפיים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
תומר זלצמן, צילום: פרטי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...