הג'ודאי המצרי לא רצה לפגוש את פיטר פלצ'יק, וזה מה שהוא עשה כדי להימנע מכך

פלצ'יק, מדליסט הארד מהאליפות בשנה שעברה, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג, היה אמור לפגוש את קארים איברהים בסיבוב השני, אך המצרי הגיע לשקילה עם קילוגרמים מעל המותר, כל זה כדי להימנע מהתמודדות מול יריבו הישראלי

פלצ'יק. עלה אוטומטית לשמינית הגמר. צילום: אורן אהרוני

יממה לפני שפיטר פלצ'יק היה אמור לעלות לקרב הראשון שלו באליפות העולם באבו דאבי מול קארים איברהים, נודע כי הקרב לא יתקיים, לאחר שיריבו המצרי נפסל בשקילה. פלצ'יק, מדליסט הארד מהאליפות בשנה שעברה, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג, היה אמור לפגוש את המצרי בסיבוב השני, אך המצרי הגיע לשקילה עם קילוגרמים מעל המותר, כל זה כדי להימנע מהתמודדות מול יריבו הישראלי.

בכך, פלצ'יק "יהנה" מההפקר ויעלה אוטומטי לשמינית הגמר, במטרה להביא מדליה ראשונה למשלחת, לאחר שבמהלך הימים הראשונים, רק תמנע נלסון לוי הייתה קרובה לכך בקטגוריית המשקל עד 57 ק"ג, כשהפסידה בקרב על הארד.

בעקבות כך, הקרב הראשון של פלצ'יק בשמינית במידה ולא יהיה משהו יוצא דופן, צפוי להיות מול האזרי זלים קוטסוייב, מדליסט הארד מהשנתיים האחרונות.

הגרלת הקרבות כששמו על המצרי מחוק בקו, צילום: צילום מסך
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, היו מספר מקרים דומים מול יריבים ישראלים, כשבגרנד פרי זאגרב  בסוף שנה שעברה, הג'ודאי הכווייתי חביב חסן בן ה-29, המדורג 217 בעולם, ראה כי קיבל בקרב הראשון את הישראלי אריאל שולמן ונפסל בכוונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר