כמעט הסתיים באסון: רגעי החרדה של השייטת האולימפית שי קקון

קקון הצילה את שכנתה המבוגרת משריפה שפרצה במתחם המגורים המשותף שלהן במארסיי • קקון הייתה בדירה עם מאמנה, פבריציו לזריני, שנפגע משאיפת עשן ונלקח לבית החולים

שי קקון . צילום: Regate.com.hr

דרמה אדירה. השייטת האולימפית שי קקון ניצלה בסוף השבוע משריפה, שפרצה במתחם המגורים שלה במארסיי, והצילה את שכנתה, אישה מבוגרת שבביתה פרצה האש. קקון הייתה בדירה עם מאמנה, פבריציו לזריני, שנפגע משאיפת עשן ונלקח לבית החולים.

"בהתחלה לא שמנו לב למשהו מיוחד", שיתפה קקון. "הייתי בדירה במארסיי עם פבריציו ולואיז שמתאמנת איתי, ודפקו בדלת. כשפתחתי את הדלת נכנס ענן עשן שחור, שמילא את כל המסדרון והשכנה אמרה שיש לה שריפה בבית. יצאנו מיד עם האישה אבל מתוך בלבול כנראה היא לקחה אותנו חזרה לדירה שלה במקום החוצה. בשלב הזה כבר לא ראו שום דבר מרוב העשן".

עוד הוסיפה קקון: "היה מאוחר מכדי לצאת למסדרון החוצה, הרגשנו שאנחנו מתחילים להיחנק ופשוט משכנו את השכנה איתנו חזרה לדירה שלנו. יצאנו למרפסת, כי שם היה המקום היחיד שהצלחנו לנשום בו, הזעקנו את מכבי האש וחיכינו שיגיעו לחלץ אותנו".

מכבי האש אכן הגיעו במהרה והשלושה פונו לבית החולים הקרוב, שם נשאר לזריני להשגחה בעקבות שאיפת עשן. הוא שוחרר למחרת בעוד שכנתה של קקון עדיין מאושפזת. קקון, שתתחרה בפריז בדגם ה ILCA6, לא יכולה להרשות לעצמה לפגוע בלו"ז האימונים הצפוף עד למשחקים וכבר היום היא תתחיל את תחרות שיוט המאמנים, אחת מתחרויות ההכנה למשחקים.

השריפה בבניין המגורים במארסיי, צילום: פרטי
כוחות ההצלה, צילום: פרטי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
השריפה בבניין של קקון, צילום: פרטי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר