עצוב: הרוכב הישראלי התרסק, שבר את ידו - ונאלץ לפרוש מהתחרות היוקרתית

נדב רייסברג, הישראלי הצעיר של "פרמייר טק", היה מעורב באירוע קשה יחד עם חבר קבוצתו מייק וודס וסיים את דרכו בג'ירו ד'איטליה • הספורט דירקטור של הקבוצה רנה אנדרלה: "זה רגע קשה לכולנו, היו לנו כל הסיבות להאמין שהוא הולך לעשות ג׳ירו מצוין"

מטוסים עושים את סמל האולימפיאדה במרסיי / מתוך שידורי הטלוויזיה הצרפתית
החלום ושברו.
 
נדב בן ה- 23 הגיע לבכורה שלו בגרנד טור האיטלקי בכושר נהדר, ועם חלומות  ושאיפות גדולות לסיים את המירוץ הארוך עד רומא עם הופעה בלתי נשכחת. אלא שהיום, בחלקו האחרון של השלב החמישי של המירוץ מג׳נובה ללוקה במערב איטליה, נגוז החלום הזה בצורה כואבת.
 
נדב היה מעורב בהתרסקות יחד עם חבר קבוצתו מייק וודס, נפל על האספלט ולמרות שהתאושש ועלה מחדש על האופניים וסיים את המירוץ - הוא נראה סובל מאד בשתי ידיו שנפגעו מהנפילה.
 
נדב הוחש לבדיקות רנטגן והממצא היה שהוא שבר או לפחות סדק את ידו הימנית, פציעה קשה שתמנע ממנו להמשיך לרכוב ולעמוד באינטנסיביות הנדרשת במירוץ.
 
 
למרות שנדב קיווה עד הרגע האחרון שבכל זאת יינתן לו להמשיך, רופא הקבוצה קבע חד משמעית שעליו לפרוש מהמירוץ והוא יטוס הלילה חזרה לביתו בג׳ירונה להמשך טיפול. נדב קיבל כצפוי את ההחלטה באכזבה עצומה כאשר חבריו והצוות המקצועי עשו הכל כדי לנחם אותו.
 
הספורט דירקטור של הקבוצה רנה אנדרלה: "זה רגע קשה לנדב ולכולנו. הוא היה מעולה כאן, השתפר מיום ליום, והיו לנו כל הסיבות להאמין שהוא הולך לעשות ג׳ירו מצויין. אבל אז באה ההתרסקות האומללה הזו. רוכב אחד ניסה לעלות קדימה הפלוטון וגרר נפילת שרשרת. נדב לא הצליח לחמוק ונפגע בידיו. אני שבור לב עבורו. הוא לקח זאת מאד קשה ואני מבין אותו אבל אמרנו לו 'אתה צעיר ועוד תעשה דברים גדולים, גם העונה'".
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בשתי התרסקויות היום נפצעו גם חבריו של נדב לקבוצה, מייק וודס וריילי פיקרל אבל פציעותיהם לא ימנעו מהם להמשיך במירוץ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר