נבחרת ההתעמלות האומנותית. צילום: אורן אהרוני

שתי מדליות לישראל בהתעמלות אומנותית, פודיום גם באופני ההרים

הנבחרת הקבוצתית של ישראל זכתה בזהב בגביע אירופה בתרגיל החישוקים, ארד לדניאלה מוניץ בגמר הכדור • הרוכבת נעמה נוימן עם מדליית הכסף, ומה היא צריכה לעשות בשביל להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים? • נבחרת הטאקוונדו מתכוננת לאליפות אירופה בלי אבישג סמברג • כל העדכונים

התעמלות אמנותית: שתי מדליות נוספות לישראל ביום הגמרים בגביע אירופה

נבחרת ישראל הקבוצתית זכתה במדליית הזהב בגמר תרגיל החישוקים ביום הגמרים של גביע אירופה בבאקו, עם ציון של 38.95 נקות. במקום השני זכתה נבחרת איטליה ובולגריה שלישית. מתעמלות הנבחרת הן אופיר שחם, דיאנה סברצוב, הדר פרידמן, רומי פריצקי ושני בקנוב. בנוסף, דניאלה מוניץ זכתה במדליית הארד בגמר הכדור עם ציון של 33.85 נקודות.

דניאלה מוניץ, צילום: אורן אהרוני

רוכבת ההרים נעמה נוימן זוכה במדליית הכסף במרוץ גביע ספרד

רוכבת אופני ההרים נעמה נוימן זכתה היום במדליית הכסף בתחרות Shimano Super Cup MTB, תחרות קרוס קאנטרי אולימפי מדרג C1. מעבר לזכיה צוברת נוימן 40 נקודות לזכותה במאבק על הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז 2024.

על מנת להשיג את הכרטיס יצטרכו נוימן וחברותיה לנבחרת רומי ולדניצקי ונעמי לוריה לצבור עוד 100 נקודות דירוג לפחות לזכות ישראל על מנת לעקוף את בלגיה, המדינה שמדורגת כרגע במקום האחרון שמקנה את הכרטיס. ההישג לא יהיה פשוט, בהתחשב בכך שנותרו עוד שלושה שבועות בלבד עד להכרעה ובזמן זה תתחרה נוימן בשלוש תחרויות, שיסתיימו בגביע העולם בצ'כיה.

במקביל למאבק כנגד בלגיה חייבת נוימן להשגיח על יריבותיה הספרדיות, שנמצאות קרוב מאוד מאחוריה בהפרש של 10 נקודות לערך. בתחרות הנוכחית הצליחה הישראלית להשאיר את הספרדיות מאחור דווקא במגרשן הביתי, ובכך שמרה על היתרון עליהן. גם נבחרת קזחסטן בתמונת ההתמודדות על הכרטיס האחרון למשחקים.

רוכבת האופניים נעמה נוימן, צילום: Piotr staron


12 ספורטאים באליפות אירופה בטאקוונדו

נבחרת ישראל בטאקוונדו השלימה היום את ההכנות לקראת אליפות אירופה בבלגרד בסוף השבוע. הנבחרת כוללת 12 ספורטאים, כאשר המדליסטית האולימפית אבישג סמברג לא תיקח חלק כדי לא להעמיס לקראת אולימפיאדת פריז.

יו"ר האיגוד יהודה מעיין: "יש סגל מצוין ואנחנו בהחלט מצפים להביא כמה מדליות מהאליפות. העיניים נשואות לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים, מאבישג, אסף יסעור ועדנאן מילאד,. הצוות המקצועי עושה עבודה נהדרת והענף ממריא וזה מעלה את הציפיות, אבל אתם גרמתם לזה לקרות ואנחנו סומכים עליכם".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
נבחרת ישראל בטאקוונדו, צילום: איגוד הטאקוונדו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו