"זה לא יעצור אותי": המתאבקת שלא תיתן למצב הביטחוני לגדוע לה את החלום

לאילנה קרטיש יש את כל הנתונים כדי לייצג את ישראל בפריז, אבל ההיעדרות מתחרות הקריטריון בטורקיה מרחיקה אותה מהמטרה • "הייתי נחושה לעשות זאת בכל דרך אפשרית"

אילנה קרטיש בריו 2016. "רק מחשבות חיוביות". צילום: אי.אף.פי
לאחר שהתבשרה כי לא תוכל לצאת לתחרות הקריטריון לאולימפיאדת פריז, שאמורה להתקיים השבוע בטורקיה, זאת בגלל הוראות השב"כ והיחסים שהולכים ומסלימים עם המדינה המארחת, המתאבקת אילנה קרטיש, פרסמה פוסט בפייסבוק שבו היא מבהירה שהיא עדיין אופטימית ולא מרימה ידיים.
 
"אני אילנה קרטיש, 4 פעמים סגנית אלופת אירופה, מתאבקת אולימפית, האישה הראשונה בהיסטוריה (בישראל). את הספורט כבר בחרתי בצעדים הראשונים שלי. מגיל 5 הייתי עם אבא באולם הג'ודו, אבל אחרי 15 שנה בחרתי לעבור לענף ההיאבקות, לא רציתי לוותר על הסיכוי שלי להגיע לאולימפיאדה ולכן היית הכי נחושה לעשות זאת בכל דרך אפשרית".
 
קרטיש המשיכה: "כנגד כל הסיכויים, בעיקר להתחיל ענף חדש בגיל מאוד מאוחר - ענף ספורט לא מפותח וללא מימון - הצלחתי בלי לוותר להתמודד עם כל האתגרים והמכשולים לאורך כל הדרך והגשמתי חלום קטן כאשר השגתי את הקריטריון האולימפי (משחקים אולימפיים ריו 2016).
 
"זה היה ברור שאני המשיך לנסות שוב להגשים את עצמי. למדתי שבזכות הכוח של הנחישות והרבה עבודה קשה עם שילוב של כוח רצון והתמדה זה מה שיביא אותי להשגת המטרות. אחרי שתי לידות ואחריות לא פשוטה אני שוב הוכחתי כנגד כל הסיכויים שאפשר לשלב אימהות ולהמשיך להצליח בספורט".
 
לסיום סיכמה: "אני גאה בעצמי ובדרך שאני עושה וכל כך שלמה בקבלת ההחלטות והבחירות שלי. בגלל המצב הביטחוני אני אפספס את ההזדמנות האחרונה להשגת הקריטריון האולימפי לפריז ומי שמכיר אותי יודע שזה לא יעצור אותי! אני עם הפנים קדימה בחיוך ורק מחשבות חיוביות, תודה לכל מי שהיה חלק בהכנות לתחרויות".
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
הפתח לאופטימיות של קרטיש, מעבר לאופיה, היא הבקשה הצפויה של הוועד האולימפי בישראל ממארגני המשחקים בפריז - להעניק כרטיסים חופשיים למתאבקים הישראלים שנמנעה מהם ההזדמנות ההוגנת להשתתף בתחרות החשובה בטורקיה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר