עשו זאת שוב: מדליית זהב לנבחרת ישראל בהתעמלות בבאקו

עם שני תרגילים מצויינים, הצליחו הבנות לעמוד בראש הפודיום בתחרות גביע אירופה • התקוות למדליה אולימפית גדלות • מדליית ארד לדריה אטמנוב

נבחרת ההתעמלות של ישראל בתרגיל החישוקים בבאקו

11:00 - זהב לנבחרת ההתעמלות בגביע אירופה בבאקו

 
פחות משלושה חודשים לפני המשחקים האולימפיים בפריז, נבחרת ההתעמלות אמנותית של ישראל ממשיכות להראות יציבות והרבה תקוות למדליה אולימפית, כאשר היום (שבת) זכו במדליית הזהב בגביע אירופה בבאקו.
 
מדובר במדליית זהב שלישית ברציפות של הנבחרת בתחרות הקרב רב (המדליה היחידה שמחולקת במשחקים האולימפיים), כאשר מפתיחת העונה השיגו גם את הזהב בסבב גביע העולם באתונה ובסופיה.
 
הנבחרת הכוללת את דיאנה סברצוב, אופיר שחם, רומי פריצקי, שני בקנוב והדר פרידמן, שזכו בשנה שעברה באליפות העולם, פתחו את התחרו בתרגיל החישוקים, המוקדש לעם ישראל והופיעו לצלילי 'אחד מי יודע', עליו קיבלו 38.4 נקודות.
 
בתרגיל המשולב עם הסרטים והכדורים בשילוב המוזיקה מהמחזמר מולאן רוז', לכבוד הקהל המקומי באולימפיאדה, הפגינו הבנות תרגיל חף מטעויות, כבסופו של דבר הראה לוח התוצאות על ציון של 35.150 נקודות.
 
בסך הכל צברה הנבחרת 73.550 נקודות, שמיקם אותן במקום הראשון, כשבמדליית הכסף זכתה נבחרת איטליה עם 71.7 נקודות ושלישית היתה המארחת אזרבייג'ן עם 71.550 נקודות.
 
דריה אטמנוב. עוד מדליה לאוסף, צילום: אורן אהרוני
 

14:20 - מדליית ארד לדריה אטמנוב

בתחרות האישית הוצגה לראשונה שיטת תחרות חדשה, שם המתעמלת הבכירה של ישראל דריה אטמנוב הצליחה להשיג את מדליית הארד. בשיטה המדוברת, כל המתעמלות הציגו את כל ארבעת המכשירים במוקדמות, כשרק 16 הראשונות העפילו לשלב הנוקאאוט, שם אטמנוב שסיימה רביעית במוקדמות, הציגה את תרגיל החישוק וניצחה את אלכסנדרה קירוי-בוגאטירבה האוסטרלית.

ברבע הגמר, פגשה אטמנוב את ורה טוגלוקובה הקפריסאית וגם אותה ניצחה בתרגיל הכדור, ובארבע האחרונות פגשה את סופיה רפאלי האיטלקיה, שניצחה ושלחה את אטמנוב להתמודד על הארד מול בוריאנה קליין הבולגריה הפעם אטמנוב ניצחה ועלתה לפודיום.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

דניאלה מוניץ שסיימה שביעית את המוקדמות, הפסידה בשמינית הגמר למילנה באלדאסארי האיטלקיה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר