לאחר איסור הנסיעה לטורקיה: הוועד האולימפי מנסה להשיג כרטיס חופשי למתאבקים

מאמצים גדולים לתקן את העוול שנגרם לחמשת המתאבקים שעלולים לפספס את אולימפיאדת פריז בשל המצב הרגיש • "ביטחון הספורטאים והצוותים המקצועיים מעל הכל"

שחקני מונאקו מותקפים על ידי אוהדי פנרבחצ'ה
אי יציאת נבחרת ההיאבקות הישראלית לתחרות הקריטריון בטורקיה בגלל המצב הביטחוני והיחסים בין המדינות בתקופה האחרונה גרמה לאכזבה בקרב הספורטאים, כאשר היום (שבת) הודיע הוועד האולימפי בישראל כי יפעל להשיג להם כרטיס חופשי.
מהוועד האולימפי נמסר: "כידוע אנו מצויים בימים מאתגרים מבחינה ביטחונית. האתגר הזה מלווה אותנו כבר תקופה ואנו עושים מאמצים ניכרים יחד עם כוחות הבטחון ומשרד הספורט, כדי להקטין למינימום פגיעה בספורט ובספורטאים, כמובן בכפוף להחלטות הגורמים המקצועיים הביטחוניים והערכת המצב שהם מגבשים.
"למרות הרצון שלא לוותר על כל תחרות, ביטחון הספורטאים והצוותים המקצועיים מעל הכל. התחרות בטורקיה הינה אחת ממספר תחרויות בענף שהיוו אופציה לקביעת קריטריון וזו היא האחרונה שבהן. יחד עם איגוד ההאבקות אנחנו פועלים לפנות לגורמים העולמיים בנושא כדי לנסות לבחון מהלך, שאינו פשוט, ולהשיג כרטיס חופשי לאור המצב".
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
כזכור, נבחרת היאבקות של ישראל קיבלה הודעה כי השב"כ אסר על יציאתם לתחרות הקריטריון העולמי באיסטנבול ובכך איבדו כל סיכוי להגיע לאולימפיאדת פריז. התחרות אמורה להיפתח ב-9 במאי, אך המצב הרגיש וביטחון הספורטאים (חמישה היו אמורים לצאת לתחרות) הובילו להחלטה היוצאת דופן.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר