ציון דרך בג'ודו: שופט ישראלי באולימפיאדה לראשונה אי פעם

הנציגות המכובדת של ישראל בענף בפריז לא תהיה רק בקרב המשתתפים, זאת לאחר שעופר בן צבי עשה היסטוריה • עוד לפני כן הוא ישפוט באליפות העולם באבו דאבי: "הישג אדיר" • בפעם השנייה, מחשבים של אולימפיאדת פריז נגנבו • כל העדכונים

רז הרשקו בראש הפודיום של אליפות אירופה בג'ודו

ההצלחה של ענף הג'ודו בישראל הובילה לכך שהיום (רביעי) נבחר עופר בן צבי לשפוט במשחקים האולימפיים בפריז, כשעוד לפני כן הוא גם ייקח חלק באליפות העולם באבו דאבי באמצע החודש. שופט הג׳ודו הוותיק וחבר ועדת השיפוט נבחר להיות אחד מבין 16 השופטים מכל העולם שישפטו בפריז.

עופר בן צבי אמר: "אני מודה לאיגוד הג'ודו וליו"ר פונטי על התמיכה, מודה לועדת השיפוט וליו"ר לאון קוטלר על שיתוף הפעולה והעזרה. קיבלתי כבוד גדול מוועדת השיפוט הבינלאומית אבל בצידה אחריות כבדה לספורטאים ולמאמנים שהולכים להשתתף באולימפיאדה ובאליפות העולם. אני בעצם נציג של מערך השיפוט הישראלי וכבוד גדול בשבילי להיות בפריז, אני לא שוכח לרגע את החטופים, את החללים של צה"ל בכלל ושל נציגי ענף הג'ודו בפרט ומאחל לבריאות כל הלוחמים שלנו".

יו"ר איגוד הג׳ודו משה פונטי: "גאווה גדולה לאיגוד הג׳ודו הישראלי, וכבוד גדול לעופר ששנים ארוכות הוא אחד ממובילי נושא השיפוט בג׳ודו הישראלי. הישג אדיר להיות אחד מבין 16 שישפטו באולימפיאדה, ובמיוחד שעופר נבחר גם לשפוט באליפות העולם וגם באולימפיאדה, מדהים".

שופט הג'ודו הישראלי עופר בן צבי, צילום: אורן אהרוני

שוב זה קורה: מחשבים של אולימפיאדת פריז נגנבו

בפעם השנייה בתוך חודשיים, מחשבים השייכים לאולימפיאדת פריז הקיץ נגנבו מתוך רכב שחנה בליל, כשעדיין לא ידוע מה אופי הנתונים שהם הכילו. האם זה מקרי?

הרכב שנפרץ שייך למנהל הפיתוח של האתר האולימפי בעיר, שבו יתקיימו משחקי הכדורסל והכדוריד. תלונה על גניבת הלפטופים התקבלה בערב ה-29 באפריל, כאשר התובעת הכללית של ליל, קרול אטיין, אישרה את הפרטים.

"מתקיימת חקירה כדי לזהות את החשוד ולקבוע את הטבע המדויק של הנתונים שהמחשבים האלו הכילו בקשר לאולימפיאדת 2024", כך נאמר לפי גורם משטרתי שהוסיף, כי אחד המחשבים עשוי להכיל "תוכניות אבטחה", לתשתית של הכפר האולימפי בליל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בנוסף, באירוע הגנבה שהתרחש סביבות השעה 18:30, נגנב גם תג זיהוי שמאפשר לפתוח דלתות, אך לא צוין איזה דלתות, כשבינתיים הגישה של המחשב לקבצים המתארחים ברשת ובענן נחסמו, כך מדווח סוכנות הידיעות AFP.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר