המתעמל ארטיום דולגופיאט לאחר מדליית הכסף באליפות אירופה באיטליה / צילום: איגוד ההתעמלות

בהופעת הבכורה באליפות אירופה: הישג נהדר לנבחרת ההתעמלות של ישראל

החבורה בכחול-לבן סיימה במקום השישי את התחרות ברימיני • האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט, אלכס מיאקינין, פאבל גולידוב, איליה ליובימוב, רון פיאטוב ואורי זיידל צברו 246.628 נקודות שלא הספיקו לפודיום

הישג נהדר לנבחרת התעמלות המכשירים של ישראל, שסיימה אתמול (ראשון) את התחרות הקבוצתית באליפות אירופה הנערכת ברימיני שבאיטליה במקום השישי, בהופעת הבכורה במעמד זה במתכונת המלאה.

הנבחרת הכוללת את האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט, אלכס מיאקינין, פאבל גולידוב, איליה ליובימוב, רון פיאטוב ואורי זיידל, שסיימה את המוקדמות במקום השביעי, פתחה את הגמר בשולחן הקפיצות, כשדולגופיאט השיג את הציון הטוב ביותר עם 14.366 נקודות.

משם עברה הנבחרת בכחול-לבן למקבילים, כשזיידל הציג את התרגיל הטוב ביותר לישראל עם 13.866 נקודות. המכשיר השלישי היה המתח, שם הפינליסט האירופי מיאקינין, הציג את אותה תוצאה מהמוקדמות של 14.333 נקודות.

ארטיום דולגופיאט, צילום: AFP

בתרגיל הקרקע, כל העיניים היו נשואות מין הסתם לדולגופיאט, שהציג תרגיל מרשים ונקי יותר מהגמר בו זכה בסגנות אליפות אירופה, כשהוא זכה לציון נהדר של 15.1 נקודות. בסוס הסמוכות בלט ליובימוב עם 41.066 נקודות ובטבעות קבע זיידל 13.466 נקודות.

איליה ליובימוב, צילום: AFP

בסך הכל, צברה ישראל 246.628 נקודות שדירגו אותה במקום השישי הכללי. את מדליית הזהב השיגה אוקראינה לאחר שקיבלה 255.762 נקודות, שנייה בריטניה (255.429 נקודות) ושלישית, המארחת איטליה עם 252.560 נקודות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

חשוב לציין, כי מדובר בפעם הראשונה שישראל משתתפת בגמר אליפות אירופה במתכונת המלאה, כאשר ב-2020 בזמן הקורונה השתתפו 10 נבחרות בלבד (לעומת 32 הפעם), כשאחת פרשה בגלל ספורטאים שחלו בקורונה ורק שש נבחרות עלו לגמר, כולל ישראל, שם סיימה במקום הרביעי. אותה תחרות גם בוטלה בסופו של דבר כתחרות קריטריון למשחקים האולימפיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו