מאליפויות אירופה הטובות אי פעם: מדליית זהב לשחיין הפרלאימפי מארק מליאר

הישראלי קבע 59.49 שניות בגמר 100 מטר חופשי ועלה על ראש הפודיום בפורטוגל, איאד שלבי זכה בארד • שיא ישראלי לשני זכאי בריצת 400 מטר עד גיל 20

עמי דדאון זוכה באליפות אירופה במשחה 50 מטר חזה / צילום: IPC

זהב לשחיין הפראלימפי מארק מליאר באליפות אירופה

השחיין הפראלימפי מארק מליאר סיים אתמול (רביעי) את גמר ה-100 מטר חופשי באליפות אירופה בפורטוגל, בזמן של 59.49 שניות, זכה במדליית זהב וקבע שיא ישראלי חדש. עבור מליאר זו מדליה שלישית באליפות, לאחר שכבר זכה במדליית כסף ב-100 מטר גב ומדליית ארד ב-400 מטר חופשי.

איאד שלבי התחרה מול מתמודדים שהמגבלה שלהם פחותה משלו, סיים בפיניש מדהים את מקצה ה-200 מטר חופשי, בזמן של 5:04.8 דקות וזכה במדליית הארד.

ורוניקה גירנקו סיימה את גמר ה-50 מטר גב נשים במקום השישי, ואריאל מליאר הגיע למקום השמיני בגמר 50 מטר גב גברים. הנבחרת הישראלית צברה עד עתה 9 מדליות. 3 זהב, 4 כסף ו-2 ארד וכבר עכשיו האליפות נחשבת לאחת הטובות אי פעם.

יום מדהים למאור עבו וים ווירטהיים בתחרות ההזדמנות האחרונה בשייט לקראת המשחקים האולימפיים

בדגם ה- 49ER יום מדהים למאור עבו וים ווירטהיים, שסיימו שלושה שיוטים בעשירייה הראשונה, ואף ניצחו את השיוט השני של היום. הצוות זינק ארבעה מקומות והתמקם במקום השמיני הכללי, אחרי צוותים מגרמניה, ברזיל, בלגיה, הונג קונג ואיטליה. מחר יצאו הצוותים הישראלים לשלושה שיוטים אחרונים, במטרה לשפר מיקומים ולהעפיל לשיוטי המדליות, שיתקיימו ביום שישי.

בדגם ה 49ER FX הצוות הישראלי של נויה בר עם וסער תמיר הידרדר למקום ה-16 בתחרות והתרחק מהאפשרות להשגת הכרטיס לפריז.

שיא ישראלי לשני זכאי

שיא ישראלי חדש עד גיל 20 לשני זכאי בריצה ל-400 מטר, עם 54.33 שניות. היא שברה את השיא של שרון לב, 54.57 שניות מ-1992, שיפרה ב-1.39 שניות את שיאה האישי וקבעה את הקריטריון לאליפות העולם לנוער.

ניצחון לנבחרת ההוקי של ישראל

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

נבחרת הגברים של ישראל בהוקי קרח ניצחה את אוסטרליה 4:5 בפנדלים באליפות העולם דרג ב', שנערכת בבלגרד שבסרביה, לאחר שכבר היו בפיגור 4:1.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר