ה-15 שלה: מכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה בכדורעף

החבורה של גל גלילי השלימה 0:3 בסדרה על הפועל מטה אשר/עכו והניפה את התואר פעם נוספת • המאמן: "אנחנו בתחושה שקשה לשמוח עד הסוף"

שחקני מכבי תל אביב מניפים את התואר. צילום: אלכסנדר בוך

מכבי יעדים תל אביב זכתה הערב (ראשון) באליפות ה-15 שלה לאחר שניצחה בחוץ במשחק השלישי בסדרת גמר הפלייאוף את מטה אשר/עכו  1:3 (21:25,25:18,25:21,25:19) והשלימה ניצחון 0:3 בסדרה.

גל גלילי, מאמן מכבי תל אביב אמר: "אנחנו מאוד שמחים לסיים ככה את העונה, מן הסתם עונה לא פשוטה בכלל בצד של ה-7 באוקטובר. תחילת המלחמה עזבו אותנו הזרים וגם ביום יום אנחנו בתחושה שקשה לשמוח עד הסוף. אני שמח שהצלחנו להישאר ממוקדים ומה שבשליטה שלנו עשינו.

"יש פה קבוצה מיוחדת של אנשים וקבוצה איכותית מאוד של שחקנים וצוות. אני חושב שהתחושה הייתה שהקבוצה הזאת הייתה יכולה לעשות דברים יפים באירופה, מה שלא יצא לנו השנה ואני מאוד שמח שהצלחנו לסיים ככה ובמשחק לא פשוט".

גנדי סוקולוב קפטן הקבוצה הוסיף: "הסדרה הייתה נראית קלה בגלל שיש פה שחקנים יותר טובים מהיריבה, אבל היא לא הייתה כזאת. עבדנו קשה כל העונה והתכוננו הרבה מאוד כדי להגיע לרגע הזה ביכולת הכי גבוהה שלנו. אני שמח שהצלחנו להוציא את זה לפועל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"לי אישית לא יצא לנצח ככה בגמר בכזו תוצאה ושמח שהבאנו את זה לידי ביטוי. חבל שהעונה לא שיחקנו באירופה אבל יש דברים חשובים יותר בחיים ומקווה לחזור להתחרות בשנה הבאה באירופה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר