"מתנצלים בפני כל מי שנפגע": סערת האלימות בכדוריד הישראלי לא נרגעת

הרוחות לוהטות בעקבות הקטטה הקשה בין מחנות האוהדים של א.ס רמת השרון למ.ב חולון • מנהל חולון איתי עסיס: "אין בספורט מקום לאירועים מסוג זה, קל וחומר בימים אלה" • מהאיגוד נמסר: "לא יעבור לסדר היום"

נהר הסיין עלה על גדותיו והזיז את השעון לאולימפיאדת פריז/ רויטרס

סוער בכדוריד הישראלי בעקבות התקרית מכוערת אתמול (שישי) במשחק חצי גמר הפלייאוף על תואר האליפות שהתקיים בחולון בין א.ס רמת השרון למ.כ חולון, שהופסק למספר דקות בגלל קטטה בין מחנות האוהדים, עד שנרגעו הרוחות והיה אפשר להמשיך לשחק.

באיגוד הכדוריד יעבירו את החומרים של דו"ח המשקיף, ביחד עם תיעודים שפורסמו ברשתות החברתיות ליועץ המשפטי של האיגוד, והוא יקבע האם הקבוצות יעמדו לדין.

מי שכבר הגיב, הוא מנהל קבוצת מ.כ חולון איתי עסיס, שאמר ל"ישראל היום": "ראשית אנו מגנים בחומרה רבה אלימות מכל סוג שהוא. הספורט הוא במה לאחדות ואין בו מקום לאירועים מסוג זה, קל וחומר בימים אלה".

"אנו מבצעים בדיקה מעמיקה של פרטי האירוע ונטפל משמעתית, ככל שיידרש. מבקשים להרגיע את הרוחות ולא להביא לדרדור והסלמה של השיח. אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע ונעשה כל שיידרש כדי שמקרים מסוג זה לא יקרו בעתיד".

"בנימה אישית, אני משחק כדוריד למעלה מ-40 שנה. ענף הכדוריד ידוע כענף איכותי, עם ילדים, נוער ובוגרים מעולים. חשוב שניתן להם דוגמא לדרך ארץ. אז בואו נהיה אנשים טובים שנותנים דוגמא אישית לדור ההמשך".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מאיגוד הכדוריד נמסר בקצרה: "האיגוד רואה את האירוע בחומרה, הוא יטופל וזה לא יעבור לסדר היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר