למען ילדים עם מוגבלות: האתגר שהציב שגיא מוקי למעריציו

עשרות ילדים ובני נוער- עם וללא מוגבלות- עלו על מזרן הג'ודו באולם רמות בבאר שבע כדי להתמודד בתורם מול אלוף העולם והמדליסט האולימפי מוקי שגיא • הג'ודאי התרגש: "האמונה והתקווה ביכולת האנושית הם הדברים העומדים בבסיס הספורט בכלל וגם עבורי כילד, בלעדיהם לא הייתי מגיע להישגים שהגעתי"

מוקי הבוקר בב"ש. צילום: יחץ ערכים בספורט

עשרות ילדים ובני נוער- עם וללא מוגבלות- עלו היום (חמישי) על מזרן הג'ודו כדי להתמודד בתורם מול אלוף העולם והמדליסט האולימפי מוקי שגיא.

הקרבות הייחודיים האלה התקיימו באולם רמות בבאר שבע, במסגרת תכנית בית הנשיא "משחק קבוצתי" בהובלת עמותת "ערכים בספורט" שחרטה על דגלה שילוב בעלי מוגבלות. את האירוע היום הובילה עמותת "אתגר בנגב", המשלבת ילדים ובני נוער בעלי מוגבלות בפעילות ספורטיבית יחד עם בני גילאים דומים ללא לקות. בין המשתתפים גם ילדים מקיבוצי העוטף שנקלטו על ידי אתגר בנגב.

המטרה היא לתת לילדים ובני נוער את התחושה והאמונה שביכולתם להשתלב ולעשות וכי רק השמיים הם הגבול עבורם. משרד התרבות והספורט והתאחדות ספורט הנכים מלווים את התכנית, מתוך מטרה לשלב ילדים ונוער עם מוגבלות בכל המרחב הספורטיבי.

שגיא מוקי: "האמונה והתקווה ביכולת האנושית הם הדברים העומדים בבסיס הספורט בכלל וגם עבורי כילד, בלעדיהם לא הייתי מגיע להישגים שהגעתי. התרגשתי להגיע ולהצדיע לילדים ולילדות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בתאל גרבי, מנכ"לית ערכים בספורט: "עבור הילדים והילדות, המסר שהעברנו היום משמעותי וחשוב. החיבור בין הילדים והנוער לחבריהם בקבוצת השווים מרגש והתרומה שלהם לחוסן הקהילתי היא אדירה. שילוב זה תמיד מנצח". נסים סספורטס, מנכ"ל התאחדות ספורט הנכים בישראל: "אירוע מרגש וחשוב. תודה לכל המעורבים שמלווים את הילדים המקסימים ותורמים לחוסן הקהילתי של באר שבע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר