אשתו של הספורטאי האגדי תוקפת את חמאס: "בעזה אין חפים מפשע, תמיד אתמוך בישראל"

מישל פרום, אשתו של כריס פרום שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס, תקפה בחריפות את ארגון הטרור: "לא מאמינה לתעמולת הזבל שלהם, הם שרפו תינוקות חיים" • על ישראל: "אכפת לי ממה שחבריי עוברים מדי יום"

כריס פרום. צילום: EPA

מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה ה-194 ותומכי הפלשתינים ברחבי העולם ממשיכים במחאות נגד ישראל והאירועים שקורים בעזה. לפי הדיווחים האחרונים, מתוכננת מחאה כנגד קבוצת הרכיבה "ישראל פרמייר טק" באירוע הרכיבה הגדול בעולם, הטור דה פראנס.

לפי הדיווחים באירופה, המחאה נובעת מציוץ של מישל פרום, אשתו של הרוכב האגדי כריס פרום שזכה ארבע פעמים בעבר בטור ורוכב עבור הקבוצה הישראלית בשנים האחרונות. מישל כתבה בטוויטר: "נמאס לי לשבת ולתמוך בישראל בשקט, בזמן שהתעמולה של חמאס משתלטת על הרשתות החברתיות. מספיק! הרוב הדומם צריך להישמע".

מישל המשיכה והתייחסה למוסלמים: "אנחנו לא רוצים את הדת שלכם, אנחנו לא רוצים את האמונות שלכם - זה לא תואם את התרבות המודרנית. זכויות נשים חשובות, זכויות להט"בים חשובות, זכויות טראנסים חשובות וחמאס נגד כל אלה. תסירו את כיסוי העיניים ותביטו במציאות, בשנאה שהם מפיצים. אין בעזה חפים מפשע".

אשתו של הרוכב, דרום אפריקאית ממוצא וולשי, ספגה הודעות נאצה בעקבות אותם דברים והואשמה בגזענות, אבל זה לא הפריע לה להמשיך לתמוך בישראל: "תמיד אתמוך בישראל, אני לא צריכה להיות ישראלית או יהודייה בשביל זה. נולדתי בוויילס למשפחה קתולית, אבל אכפת לי מהחברים הישראלים שלי וממה שהם עוברים מדי יום".

"אני לא מאמינה לתעמולת הזבל של חמאס", כתבה מישל, "תסתכלו על העובדות. חמאס הוא ארגון טרור שהמטרה העיקרית שלו היא להרוויח כסף בשביל המנהיגים שחיים חיי פאר בקטאר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד כתבה: "הגיע הזמן שאנשים יפסיקו 'להתחנף' עם פוליטיקלי קורקט. זה הכול פסאדה. הם שרפו תינוקות חיים, לא מגיעה להם שום חרטה. ת-ת-ע-ו-ר-ר-ו". אחרי שקיבלה עשרות אלפי תגובות זועמות ממוסלמים ותומכי פלשתין, היא מחקה את הציוצים וסגרה את הפרופיל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר