המחווה של אחת הנבחרות הגדולות בעולם למשפחת אגמון שבנה נפל ב-7 באוקטובר

בני משפחתו של אדם אגמון ז"ל קיבלו חולצה חתומה על ידי חברי נבחרת ניו זילנד ברוגבי, סגנית אלופת העולם הנוכחית • אחד החותמים - שחקן שזכה פעמיים בתואר שחקן השנה בעולם • אדם, יליד ניו זילנד, אהד יחד עם משפחתו את ה"אול בלקס"

הנהג הישראלי אריאל אלקין הניף על הפודיום קסדה למען החטופים

חולצה חתומה של נבחרת ניו זילנד ("האול בלקס") - סגנית אלופת העולם והנבחרת המצליחה בהיסטוריה של המשחק - הוגשה למשפחת אגמון שבנה אדם נפל בגבורה תוך שהוא מציל אזרחים רבים בקרב בקיבוץ כיסופים ב-7 באוקטובר. ראשון החתומים על החולצה הוא בודן בארט, פעמיים שחקן השנה בעולם, ובעיני רבים הטוב בהיסטוריה בתפקיד הפול-בק. בארט גם ספד בזמנו לאגמון כשנודע לו דבר נפילתו.

אדם, תושב היישוב הקהילתי כמון ומ"כ בצנחנים, היה שחקן כדורגל בקבוצת הנוער בקרית שמונה ואוהד מסור של הפועל חיפה. כיליד ניו זילנד, שם מעמד נבחרת הרוגבי הוא מקודש, ה"אול בלקס" היו כמובן אהבתו הספורטיבית הגדולה. קעקוע השרך, סמל הנבחרת, עיטר את רגלו.

חולצת נבחרת ניו זילנד ברוגבי למשפחתו של אדם אגמון, צילום: איגוד הרוגבי
חולצת נבחרת ניו זילנד ברוגבי מוענקת למשפחתו של אדם אגמון, צילום: איגוד הרוגבי

"מחווה מרגשת, מטורפת ממש. כנראה שגבורה והצלת חיים מגיעים רחוק מאד", אמר אביו של אדם, אורן. גם הוא ובנו השני יהל אוהדים מסורים של הנבחרת הניו זילנדית. במשחק נכחו 12 מבני המשפחה, כולל סבו וסבתו של אדם ובני דודים.

החולצה הוענקה למשפחת אגמון, על ידי יו"ר איגוד הרוגבי עופר פביאן ועדי רז יו"ר תל אביב היט שארגן את החולצה, במשחק באצטדיון הרוגבי של קיבוץ יזרעאל שבו ניצחו תני הזהב את כוכבי הצפון 17:23. בהמשך יצטרפו לטורניר קבוצות מפיג'י וגיאורגיה. "מחווה נפלאה שממחישה את הערכים והחברות של קהילת הרוגבי", אמר פביאן.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
הקעקוע המשותף של בני משפחת אגמון, צילום: משפחת אגמון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר