המחליקים שירה איכילוב ודמיטרי קרבצ׳נקו בתרגיל להחזרת החטופים. צילום: ice park

מדליית זהב לנבחרת ההתעמלות האמנותית בגביע העולם, ארד לדריה אטמנוב

הישג כפול למשלחת הישראלית בתחרויות הקרב רב בבולגריה •הנבחרת הקבוצתית זכתה עם ניקוד של 69.3 נקודות, 132.600 לאטמנוב שהצטיינה בתרגיל החישוק, דניאלה מוניץ במקום השמיני

בפעם השנייה ברציפות, נבחרת ההתעמלות אמנותית של ישראל זכתה במדליית הזהב בגביע העולם. לפני חודש היא עשתה זאת באתונה, והיום (שבת) היא זכתה בזהב גם בסופיה והיא מסמנת מטרה חזקה על המשחקים האולימפיים בפריז.

מתעמלות הנבחרת הקבוצתית הכוללת את אופיר שחם, דיאנה סברצוב, הדר פרידמן, רומי פריצקי ושני בקנוב זכו במדליית הזהב בקרב רב, עם סך של 69.3 נקודות.

בנוסף, הנבחרת העפילה לשני הגמרים לאחר שקיבלה במוקדמות תרגיל החישוקים 38.15 נק׳ ובתרגיל הסרטים והכדורים 31.15 נק׳. הגמרים ייערכו מחר (ראשון).

דריה אטמנוב, צילום: אורן אהרוני

הישג נהדר גם למתעמלת האמנותית דריה אטמנוב, שזכתה היום במדליית הארד בתחרות הקרב רב בגביע העולם בבולגריה. מדובר במדליה ראשונה של אטמנוב בעונה החדשה שתגיע לשיאה בהשתתפותה במשחקים האולימפיים בפריז הקיץ. זו גם המדליה הראשונה מאז זכתה במקום השלישי באליפות העולם בספרד, לשם הגיעה לאחר שלא התחרתה קרוב לשנה בעקבות פציעה.

אטמנוב בת ה-18 השיגה ציון כולל של 132.600 נקודות, לאחר שקיבלה בחישוק ציון מרשים של 35.250 נקודות, הוסיפה בכדור 33.2 נקודות, קיבלה באלות 31.3 נקודות ובסרט 32.850 נקודות. צריך לזכור, כי במשחקים האולימפיים מחלקים מדליה רק בתחרות הקרב רב, בציון הכולל של כל ארבעת המכשירים, בנוסף אטמנוב תשתתף מחר בגמרים בחישוק, כדור וסרט.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מי שעוד עברה תחרות נהדרת, היא דניאלה מוניץ, שסיימה במקום השמיני עם 129.7 נקודות, כשבחישוק קיבלה 31.850 נקודות, הוסיפה בכדור 33.859 נקודות, באלות 32.250 נקודות ובמכשיר הסרט קיבלה 31.750 נקודות, בנוסף מוניץ תשתתף בגמרים בכדור, אלות וסרט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו