לקראת קדנציה שנייה? הבעת האמון ביעל ארד
לקראת הבחירות לתפקיד יו"ר הוועד האולימפי בחודש דצמבר, הנהלת מכבי ישראל בחרה ביו"ר הנוכחית כמועמדת המרכז: "אנחנו לא צריכים לחכות עד אחרי האולימפיאדה כדי להבהיר שהיא ראויה לקדנציה נוספת"
,עודכן
0השמעה
המחליקים שירה איכילוב ודמיטרי קרבצ׳נקו בתרגיל להחזרת החטופים. צילום: ice park
הנהלת מכבי ישראל בחרה ביעל ארד כמועמדת המרכז לקדנציה שנייה בתפקיד יו"ר הוועד האולימפי בישראל. הבחירות ייערכו בחודש דצמבר הקרוב. ארד עשתה היסטוריה כשנבחרה לאחר המשחקים האולימפיים בטוקיו ליושבת ראש הוועד האולימפי בישראל, והפכה לאישה הראשונה והספורטאית הראשונה בתפקיד. במהלך הקדנציה המוצלחת היא גם נבחרה לחברת הנהלה בוועד האולימפי הבינלאומי.
יו"ר מכבי ישראל, אופיר פינס: "יעל הוכיחה במהלך הקדנציה מחויבות מאוד גדולה ויכולות מקצועיות מעוררות ההערכה. אנחנו לא צריכים לחכות עד אחרי האולימפיאדה כדי להבהיר שהיא ראויה לקדנציה נוספת. אנחנו מאחלים לה ומשלחת הישראלית כולה הצלחה רבה במשחקים האולימפיים בפריז - וגאים מאוד בספורט האולימפי הישראלי, שבהחלט נמצא בתקופה הטובה בתולדותיו"
