עוברים ענף? החגיגה של אמבפה וחאכימי

גיא לוזון בראיון לפיפ"א: "אני לא חושב על החגיגות שלי, זה אינסטנקטיבי"

המאמן התראיין לקראת הטורניר האולימפי: "רוצים לסיים על הפודיום, זה הישג גדול עבור הדור הצעיר שלנו לשחק בטורניר בפריז"

מאמן נבחרת הכדורגל האולימפית של ישראל גיא לוזון, התראיין אתמול (חמישי) לאתר פיפ"א שם סימן את היעדים שלו למשחקים הקיץ וסיפר על הצלחת הנבחרת.

"זה הישג נהדר לכדורגל הישראלי", סיפר לוזון על העפלה לאולימפיאדה. "לא זכינו להצלחה רבה ב-10 עד 20 השנים האחרונות, אז זה היה הישג גדול עבור האקדמיה והדור הצעיר לסיים במקום השלישי בגביע העולם עד גיל 20 ולהגיע למשחקים האולימפיים. זה אחד ההישגים הטובים ביותר שלנו ב-50 השנים האחרונות".

"ברור שאנחנו גאים בקבוצה, אבל אנחנו לא נחים על זרי הדפנה. אנחנו נעבוד קשה מאוד כדי שנהיה אחת המתמודדות הרציניות, ולא סתם עוד קבוצה שהעפילה".

גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה, צילום: AP

כדי שהקבוצה של לוזון תבסס את עצמה בין הטובות בפריז בהמשך השנה, עליה להתקדם דרך קבוצה הכוללת את פרגוואי, מאלי ומדינה שתגיע מאסיה. "גם פרגוואי, שניצחה את ברזיל לאחרונה, וגם מאלי הן קבוצות חזקות, שלא לדבר על הקבוצה שתגיע דרך אסיה", אמר לוזון. "אנחנו עדיין לא יודעים מי תהיה היריבה הזו, אבל אנחנו מצפים בקוצר רוח להתמודד מולם".

"השאיפה שלנו היא להצליח בשלב הבתים, אחר כך ברבע הגמר ואז, בסופו של דבר, אנחנו רוצים להגיע לפודיום. כמובן שיש לנו הגרלה קשה, אבל נהיה מוכנים".

לוזון נשאל גם על החגיגות המוקצנות שלו וענה: "אתה לא חושב על זה באותו זמן, זה קורה באופן אינסטינקטיבי. אני אותה דמות עכשיו ואני לא יכול לשנות את זה. אני מקווה שנוכל לחגוג עוד הישג גדול באולימפיאדה, אבל חשוב שהשחקנים יעשו את העבודה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
גיא לוזון צולל ושובר את הרשת, צילום: צילום מסך מתוך כאן, תאגיד השידור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו