צ'ארלס בארקלי

1 באפריל: מתיחות הספורט הטובות אי פעם

הפיצ'ר ש"עבר" בטרייד ליפן, מארק קיובן רב עם שופט באמצע משחק, הרוקי של הלייקרס שיצא לדייט עם שחקנית מפורסמת, הקוורטרבק שחתם על הקסדה של עצמו והראיון שהשאיר את צ'ארלס בארקלי ללא מילים

1 באפריל סיפק כמה מתיחות ורגעים מצחיקים לאורך השנים גם בעולם הספורט. קבלו חמש מהמתיחות הטובות שנעשו וגרמו לצחוק גדול.

פילדלפיה משכנעת את הפיצ'ר שלה שהוא עובר בטרייד ליפן

ב-2008 הודיעה קבוצת הבייסבול פילדלפיה פיליס למגיש שלה קייל קנדריק שהוא עובר בטרייד ליפן – אלא שהוא ממש לא עבר. המתיחה הזו נחשבת עד היום לאחת הגדולות בתולדות הספורט. מי שעמד מאחורי המתיחה הוא חברו לקבוצה ברט מאיירס שעירב בה גורמים רבים בקבוצה כמו המנג'ר, המנהל המקצועי ואפילו סוגנו של קנדריק. המנג'ר צארלי מנואל הודיע לקנדריק שהוא עובר, השחקן סיפר לחברו מאיירס שהעמיד פנים נדהמות ואפילו התקשורת המקומית היתה מודעת לקונדס. "נדרשו שבועיים כדי לוודא שכולם מיושרים לפני שביצענו את המתיחה", סיפר לימים מאיירס וב-MLB דירגו את המקרה כמתיחה הגדולה בכל הזמנים בענף הבייסבול. קנדריק כמובן נשאר ופילי זכתה באליפות בסיום אותה עונה.

מארק קיובן "רב" עם שופט במהלך משחק

בעלי קבוצת הכדורסל דאלאס מאבריקס מארק קיובן העמיד פנים שהוא רב עם אחד השופטים במהלך אחד המשחקים של קבוצתו. קיובן, בעלי המאבס באותה תקופה, החל להתווכח עם השופט באמצע המשחק, הטונים התלהטו עד שהוא עלה לפרקט ודחף את השופט. השופט הדף את קיובן לאחור והשניים החלו לריב. בסופו של דבר הם הופרדו והשופט הרחיק את קיובן מהאולם. זו הייתה, כמובן, בדיחה של 1 אפריל. קיובן לא באמת הורחק, אבל האוהדים והשחקנים ההמומים הבינו רק אחרי דקות ארוכות מה קרה.

הרוקי של הלייקרס יצא לדייט עם שחקנית מפורסמת

הרוקי של לוס אנג'לס לייקרס טוני בוביט חשב שהוא הולך לצאת לדייט עם השחקנית לוסי לו כתוצאה ממתיחה. בעונת 2004/5 בוביט חשב שליו הסתכלה עליו באמצע משחק, וסיפר על כך לחבריו לקבוצה. ותיקי הלייקרס החליטו להשתעשע קצת על חשבון הטירון הצעיר ונתנו לו מספר טלפון שלדבריהם היה שייך ללו, אבל למעשה היה מספר של אחד משחקני הלייקרס. לאחר שיחה בוביט סגר דייט עם השחקנית המפורסמת, אבל למרבה הפתעתו היו אלה חבריו ללייקרס שהגיעו במקומה. הרוקי הצעיר היה נבוך במיוחד כשהבין שנפל בפח.

כשצ'ארלס בארקלי נותר ללא מילים

צ'ארלס בארקלי ידוע כיום כפרשן שנון ומצחיק, אבל פעם אחת הוא זה שנפל בפח. כוכב העבר של ה-NBA הוזמן פעם לראיון גדול עם עיתונאי יפני ששודר בשידור חי ולאורך כל הראיון נשאל שאלות לא הגיוניות על קבוצות שלא היו מעורבות בשום משחק בו השתתף. בארקלי הנדהם ניסה להבין מה הוא נשאל, אבל השאלות המשיכו להיות מוזרות במיוחד. המתיחה הזו נחשבת עד היום לאחת המצחיקות שאירעו לשחקני NBA.

צ'ארלס בארקלי, צילום: אי-אף-פי

קייל אורטון חותם על הקסדה של עצמו

שחקן הפוטבול קייל אורטון חשב שהוא עושה מעשה טוב, אבל נפל בפח שטמנו לו חבריו לקבוצה ויצא מבויש. אורטון, הקוורטרבק של דנבר ברונקוס באותה תקופה, נשאל על ידי חברו לקבוצה אם הוא יכול לחתום על קסדה עבור משפחתו. אורטון הסכים מיד וחתם על הקסדה, שלמעשה היתה שלו עצמו. הרוקי הצעיר לא שם לב שבאימונים הבאים הוא הסתובב עם קסדה חתומה על ידיו עד שגילה על כך לקול צחוקם של חברם. כנראה שלפני שחתם על קסדה נוספת הוא חשב טוב-טוב.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו