שמן, מסובך ותחת השפעת חומרים: חזרת קונור מקגרגור לזירה יכולה להסתיים בפארסה ענקית

בזמן שמייקל צ'נדלר מתכונן לקרב חייו, הלוחם האירי המפוקפק מתעסק בהכל חוץ מבהיאבקות - סרטים, כסף ושיקום מפציעה קשה • כולם מחכים ל-29 ביוני, אבל בכלל לא בטוח שהאירוע יוסיף כבוד לענף

אריאל כרמל על קונור מקגרגור / צילום: שי אידין

בזמן שהעולם כולו יושב במתח ומחכה בקוצר רוח לחזרתו של קונור מקגרגור לזירה, האירי הידוע לשמצה (ת'אמת, תלוי את מי שואלים) שאוהב להשאיר את כולם במתח, רמז כבר לא פעם על חזרתו המיועדת לזירת האוקטגון של ה-UFC. זה היה אמור לקרות כבר מזמן, לאחר סיום שידור העונה של תכנית הריאליטי "הלוחם האולטימטיבי", בה כיכב מקגרגור בתפקיד המאמן מול היריב המיועד מייקל צ'נדלר האמריקני.

אחרי חודשים ארוכים של שמועות אפשר לומר כמעט בביטחון מלא שהקרב הזה הולך סוף־סוף לצאת לפועל ב-29 ביוני בלאס וגאס, כשהדבר היחיד שנותר הוא הכרזה רשמית מהארגון או מנשיא הארגון דיינה ווייט שטרם הגיעו. אבל דווקא כשנראה שאנחנו כבר יודעים את המיקום היריב והתאריך, מה שאנחנו לא יודעים זה איזה קונור מקגרגור אנחנו הולכים לראות.

הפעם האחרונה שראינו את מקגרגור נלחם הייתה נגד דסטין פורייה ב-10 ביולי 2021, הופעה שהסתיימה כזכור עם פציעה מחרידה כשהאירי ריסק את הרגל בסוף הסיבוב הראשון. רבים תהו אם בכלל יחזור אי פעם להילחם אחרי פציעה כזאת, בהתחשב בהישגים המפוארים שכבר השיג בקריירה, הגיל (35) שנחשב לא צעיר וכמובן ההצלחה הפיננסית המסחררת.

מקגרגור, צילום: טוויטר

בפעמיים הקודמות שראינו פציעות דומות, הלוחמים שספגו את הפציעה מעולם לא חזרו להיראות כמו שנראו לפני הפציעה. אנדרסון סילבה הברזילאי ניצח רק 1 מתוך 6 הקרבות שלו באוקטגון אחרי ששב מפציעה וכריס וויידמן האמריקאי, שהפסיד בשתי ההופעות שלו לאחר שחזר, סיפר על קרב החזרה: "הרגשתי מאוד בטוח בעצמי וביכולת שלי לבעוט עד לרגע שבו באמת בעטתי עם הרגל בפעם הראשונה בקרב והגוף שלי פשוט השתתק מהפחד. החרדה והטראומה מהשבר פשוט לא נתנו לי להמשיך לבעוט".

במקרה של מקגרגור, הפציעה היא רק ההתחלה. הכוכב הענק עורר לא מעט דאגה בקרב המעריצים במהלך השנתיים האחרונות במספר מקרים, החל מהגודל החריג אליו הגיע אחרי השיקום, שגרר אינספור שמועות על שימוש בסטרואידים וחומרים אסורים ועד להסתבכויות עם החוק וסרטונים שבהם נראה שהוא נמצא תחת השפעה של חומרים משני תודעה. לכל זה אפשר להוסיף לידה של ילד רביעי, התחלה של קריירה הוליוודית חדשה עם תפקיד אורח בחידוש לסרט "שומר הבארים" לצידם של כוכבים כמו ג'ייק ג'ילנהול ופוסט מאלון, וכמובן את הציטוט הנודע של דיינה ווייט שאמר כשנשאל על חזרתו של מקגרגור: "כשיש לך את כמות הכסף שיש לקונור, אתה ממש לא צריך להילחם".

אכן נראה היה שמקגרגור עסוק בכל דבר אפשרי מלבד אימונים או לחימה, כאשר צ'נדלר הוא ההיפך המוחלט. אם תעיפו מבט ברשתות החברתיות של הלוחם האמריקני סביר להניח שתראו אותו מתאמן ללא הפסקה ומפוקס אך ורק בקרב מול האירי ולא בשום דבר אחר. צ'נדלר לא מתבייש להודות שבשבילו זהו הקרב הגדול ביותר בקריירה והזדמנות להפוך את עצמו לכוכב ענק עם ניצחון על האירי, ולכן הוא מוכן לחכות ככל שיידרש וממשיך להתכונן במלוא הכוח לקרב המדובר.

אז האם אחרי כל מה שכתבנו, מקגרגור באמת מסוגל להתמקד במחנה אימונים, לחזור לאוקטגון אחרי היעדרות של שלוש שנים ושיקום מפציעה קשה מאוד ועדיין לנצח את מייקל צ'נדלר? בימים האחרונים התחלנו לקבל רמזים שאולי בכל זאת יש תקווה כשהאירי החל להעלות יותר ויותר צילומים וסרטונים ברשתות שמראים אותו בכושר מצוין תוך שהוא מתאמן נמרצות מדי יום.

בראיון האחרון עם הכתב הבכיר אריאל חלוואני, קיבלנו ניצוצות ממקגרגור שכולנו זוכרים - מלא במוטיבציה ורעב להילחם, מפוקס ובטוח בעצמו. אבל, כהרגלו של "הידוע לשמצה", שאוהב להשאיר אותנו מבולבלים, קיבלנו יומיים לאחר מכן קטעי וידאו מראיון שלו לצידו של ג'ילנהול באחד מאירועי השקת הסרט שבהם נראה האירי מתנועע בתזזיתיות עם משיכות כתפיים שנראו כמעט לא רצוניות ושפת גוף שהצליחה שוב להדאיג את כולם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אז אם אכן 29 ביוני הוא היום שבו נראה אותו חוזר לזירת האוקטגון, השאלה הגדולה תהיה איזה קונור מקגרגור אנחנו הולכים לראות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר