לוחם ה-UFC במסר מפחיד למעריצים שלו: "אם תחצו את הקו, ייתכן שיירו בכם"

לשון אומיילי נמאס מהפגיעה בפרטיות ומזהיר את כל מי שמתקרב אליו הביתה: "זה מטריד. אני תמיד מסתובב עם הרובה שלי, טעון"

שון אומיילי מפרק. לא מפחד לכסח גם מחוץ לזירה. צילום: אי.אף.פי

שון אומיילי (29) הוא אחד מלוחמי ה-UFC הפופולריים ביותר. הבחור הצבעוני, יליד מונטנה, מחזיק במאזן של 18 ניצחונות (12 בנוקאאוט) ב-20 קרבות והפסד בודד לצד קרב נוסף שלא הוכרע. אומיילי גם ידוע כמי שאף לא שם מעצורים על הפה, הרבה מעבר לחיבתו לשימוש במילה "מז***".

מפגינים מנסים לפרוץ למשחק של נבחרת הנוער בנורבגיה | רשת X

אומיילי המכונה SUGAR, ושסימן ההיכר שלו הן הצמות הצבעוניות, הדהים את מעריציו בפודקאסט האחרון שלו, בו דיבר על נושאים רבים, אבל גם על מה שמטריד אותו יותר מכל, הפרטיות שלו. "אנשים מוצאים את הבית המז***" שלי וזה פשוט מטריד. אני חייב למתוח גבולות", אמר אומיילי.

הוא המשיך בכעס: "אני לא יודע אם מישהו מנסה לשדוד את הבית שלי, אבל כן, יש אנשים שחושבים, 'הוא עשיר, יש לו דברים, יש לו כסף'. אז שכולם יידעו, אני מוכן להרוג. אני תמיד מסתובב עם הרובה שלי. אני רוצה לתלות שלט על הכביש בו כתוב: 'אם תחצו את הקו הזה, ייתכן שיירו בכם'. המעריצים שלי דומים לי, אבל הם לא יכולים להתקרב לבית שלי".

אומיילי גם תיאר את המקרה האחרון של מעקב קרוב מדי מצד מעריצים: "יצאתי אל מחוץ לבית שלי כשהבחנתי במכונית שנוסעת ליד לאט. הייתי עם הרובה שלי, טעון. כשהמשפחה שלי בבית אין מקום למשחקים. יש לי צוות אבטחה, מצלמות ועוד אמצעים מאוד יקרים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר