אחרי האכזבה באינדיאן וולס: נובאק ג'וקוביץ' קיבל החלטה דרמטית

הסרבי נפרד מהמאמן הבכיר שלו גוראן איבניסביץ' • למרות הודעת הפרידה המכובדת של הטניסאי האגדי, בסרביה טוענים שמתחת לפני השטח היו לא מעט חילוקי דעות בין השניים

קרלוס אלקרס זוכה באינדיאן וולס / אינדיאן וולס

המדורג ראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ', נפרד מהמאמן גוראן איבניסביץ'. הסרבי האגדי הודיע ברשתות החברתיות: "גוראן ואני החלטנו להפסיק לעבוד יחד לפני כמה ימים. לכימיה שלנו במגרש היו עליות ומורדות, אבל החברות שלנו תמיד הייתה איתנה".

למרות הודעת הפרידה המכובדת של ג'וקוביץ' שגם דאג להדגיש שהוא "אוהב" את המאמן הקרואטי, בתקשורת הסרבית טוענים שמתחת לפני השטח העניינים בין נולה לבין המאמן עלו על שרטון בתקופה האחרונה.

ב"מונדו" נכתב כי למאמן ולסרבי היו לא מעט ריבים על המגרש ושהקרואטי "גילה על החלטתו של ג'וקוביץ' במהלך המאסטרס באינדיאן וולס, משם הוא חזר עם הידיעה שהוא לא יהיה עוד המאמן של הטניסאי הסרבי, כאשר ההדחה המוקדמת והתבוסה הבלתי צפויה ללוקה נרדי לא עזרו".

גוראן איבניסביץ', צילום: AP

כתב הטניס חוסה מורגדו טען: "זו הייתה תקופה של החלטות גדולות ושינויים של ג'וקוביץ'. בסוף השנה שעברה הוא הפסיק לעבוד עם הסוכן הוותיק שלו ועכשיו עם גוראן. יהיה מעניין לראות אם הוא יביא מאמן מנוסה להמשך הקריירה".

איבניסביץ' וג'וקוביץ' התחילו לעבוד יחד במהלך ווימבלדון 2019, הם זכו יחד ב-9 גרנד סלאמים (למרות שגוראן לא סופר את ווימבלדון 2019 כ"שלו"), 9 תארי מאסטרס ושישה טורנירים נוספים, ושברו שיאים רבים בדרך.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר